Saturday, March 17, 2012

Bliźniacze płomienie.

www.douglas.pl

Bliźniacze płomienie.

Autorem artykułu jest Krzysztof Dmowski

Występują zjawiska i rzeczy, których nigdy nie uda się zbadać i na zawsze pozostaną jedynie teoriami z naukowego punktu widzenia. Takim tematem jest życie po życiu, czy ogólnie stan w jakim człowiek znajdzie się po śmierci. Nie da się wysłać sondy, żeby zdobyć stuprocentową pewność, że tak jest albo tak nie jest.

Większość nauk wschodu opiera się na wędrówce dusz. Człowiek za każdym razem odradza się w nowym ciele, przed narodzinami wybiera sobie miejsce i rodzinę, w której się pojawi. Wszystko ma na celu naukę i poznanie.
W Biblii czytamy o duszy, która umiera wraz ze śmiercią ciała. W religii Katolickiej dusza jest nieśmiertelna. Dlatego tu skupię się na najpopularniejszych tematach, które nie przeczą logice i mają pewien sens.
Żyjemy w nieskończonym Wszechświecie, który nie ma granic i wciąż się rozszerza, co udowadniają wciąż naukowcy na podstawie swoich badań. Każdy z nas żyje w otoczeniu jakie sobie tworzy, czego naucza Ramatha w „Białej Księdze”, Saint Germain w „Złotej księdze” i wielu innych.
Sensem wędrówki dusz jest poznanie Boga i odnalezienie bliźniaczego płomienia, na czym kończy się podróż duszy. W teorii bliźniaczych płomieni (bliźniaczych dusz) są dwie opcje, które sobie przeczą. Jedna z teorii, ta mniej racjonalna naucza, że jeden bliźniak odradza się na ziemi, a drugi go wspomaga z miejsca duchowego i nigdy się razem nie pojawiają w tym samym czasie. Natomiast druga teoria naucza o doskonaleniu się do czasu aż będę gotów na poznanie bliźniaczego płomienia, a czasem dochodzi do wspólnego życia, które z powodu braku odpowiedniej wiedzy nie jest ostatecznym.
Poszukiwanie bliźniaczego płomienia nie polega na szukaniu jak naucza Otori, a na znalezieniu miłości w sobie, tak aby bliźniak mógł mnie odnaleźć. Według Otori mój bliźniaczy płomień ma te same oczekiwania co ja, lubi czynności, które ja wykonuje, te same miejsca i rzeczy pociągają mój bliźniaczy płomień, jest jakby lustrzanym odbiciem mojego wnętrza, czuje i myśli podobnie jak ja. Choć według mojego postrzegania, a mogę się mylić, nie musi być na tym samym poziomie wiedzy co ja.
Jak stwierdzić, czy ta osoba jest moim bliźniaczym płomieniem? Podobno to się wie. Nieraz spotyka się bliźniaczy płomień, gdy już jest się w związku z inną osobą i wtedy występuje dylemat. Nie zawsze też bliźniacze płomienie pojawiają się w tym samym czasie i miejscu. Kiedy jeden bliźniak jest na innym poziomie wiedzy niż drugi, nie są gotowi do świętego połączenia.
Teoria bliźniaczych płomieni jest jakby zaprzeczeniem nauk o NLP, bo one nie są w stanie sprawić, abym dostał bliźniaczy płomień. Mogę go spotkać dopiero jak jestem gotowy na spotkanie, ale bliźniak też musi być gotowy na spotkanie.
Chyba ze wszystkich istniejących na świecie teorii, reinkarnacja ma największy sens. Bóg przedstawiany tutaj nie jest w najmniejszym stopniu złem. Nie nakazuje walczyć w swoje imię, nie stosuje kar — Bóg jest miłością.

---
Krzysztof Dmowski
http://www.kdpowiesci.republika.pl/
Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

No comments:

Post a Comment