Wednesday, December 15, 2010

Poszukiwanie klienta - Artur Wojciechowski



107 str., 
ISBN: 978-83-7701-066-2Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?

Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA 
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

Korzystaj z obserwacji osobistych

Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",
to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?
Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.

Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czypolecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
  • Jak stworzyć profil klienta?
  • Jak znaleźć nowych klientów?
  • Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
  • Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
  • Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
  • Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
  • Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
  • Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
  • CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
  • Jakich nawyków potrzebujesz?
  • Cele niniejszego ebooka
  • JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
  • Określanie tendencji wzrostowych branży
  • Profil klienta
  • ZDOBYWANIE NAZWISK
  • Kontakty osobiste
  • Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
  • Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
  • Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
  • Skontaktuj się z kolegami z branży
  • Poproś o pomoc przyjaciół
  • Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
  • Przemawiaj na forum publicznym
  • Zorganizuj szkolenie
  • Rozmawiaj z każdym
  • Odszukaj naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
  • Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
  • Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
  • Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
  • W jaki sposób powinniśmy pytać?
  • Sugestie do poleceń
  • Proś o rekomendacje!
  • Sugestie do rekomendacji
  • Bierz referencje!
  • Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
  • Sugestie do referencji
  • Ośrodki oddziaływania
  • Rozwijaj ośrodki oddziaływania
  • Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
  • Zawsze okazuj swoją wdzięczność za pomocokazaną przez osobę będącą ośrodkiem oddziaływania
  • Źródła publikowane
  • Żółte kartki w książkach telefonicznych
  • Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
  • Prenumerata prasy
  • Pisma branżowe
  • Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
  • Inne źródła
  • Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
  • Klienci Twoich konkurentów
  • Obserwuj codzienne życie
  • Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
  • Buduj grupy potencjalnych klientów
  • Bezpośrednia korespondencja pocztowa
  • Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
  • Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
  • Eliminuj „chińskie jaja”
  • JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
  • Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
  • Korzystaj z obserwacji osobistych
  • Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
  • Zmieniające się potrzeby
  • Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
  • Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
  • LISTA NAZWISK
  • Czteropunktowa metoda kwalifikacji
  • Kartoteka klientów
  • PODSUMOWANIE
  • DODATEK – CRM
  • CRM - co to jest?
  • CRM - Korzyści
  • CeReM Personal
  • Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
  • Co zawiera program CeReM Personal?
  • ZAPOWIEDZI
  • Opinie o ebooku: Poszukiwanie klienta

    "Ten e-book bardzo przydaje się mi w codziennych kontaktach z potencjalnymi klientami."
    Aleksandra Sokol, asystentka ds. sprzedaży
    "W książce można odnaleźć kilka ciekawych wskazówek na poszukiwanie klientów, na pewno przydatna tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze zdobywaniem nowych nabywców swoich usług czy produktów"
    joanna, specjalista ds. rekrutacji
    "Bardzo pozytywna, umocowana w polskich realiach, pomocna początkującym adeptom ubezpieczeń, ale też jako przypomnienie i odświeżenie już tym nieco wypalonym. Może służyć za elementarz w poszukiwaniu klienta, brania rekomendacji i poleceń, czy sposobów komunikacji. POLECAM. Jedna z nielicznych publikacji, bez "amerykańskiego" nadmuchiwania i ochów, i achów, po których starsi agenci mają odruch wymiotny."
    Arek Jaskulski, doradca ubezpieczeniowy, specjalista bankowy
    "Wiele wskazówek przydatnych w praktyce. Dobra lektura. Polecam."
    Agata ,
    "Praktyczna i bardzo merytoryczna wiedza. Wiele skorzystałem z lektury tej książki. Gorąco ją polecam."
    Andrzej Dworakowski, sprzedawca internetowy
    "Bardzo praktyczna książka, która pokazuje świetne sposoby na pozyskiwanie klientów."
    Przemek Trolaczyk, biznesmen
    "Bardzo ciekawa pozycja dająca wiele do myślenia. Dużo ciekawych sposobów na radzenie sobie z największym problemem w branży, czyli skąd brać klienta. Pomaga zarówno tym, którzy w ogóle mają problem ze znalezieniem klientów, jak i tym, którzy szukają nowych ścieżek na powiększanie bazy swoich klientów potencjalnych."
    Mariusz Talaśka, doradca finansowy
    "Po przeczytaniu książki stało się dla mnie jasnych wiele zagadnień. Na wiele spraw padło nowe światło. Zdecydowanie polecam sprzedającym w internecie. Pozdrawiam!"
    Łukasz Szatkowski, student mechatroniki
    "Książkę polecam osobom zaczynającym swoją przygodę z handlem oraz tym, którzy siedzą w tej materii zbyt długo i dopadła ich rutyna. Warto czasem odświeżyć umysł sięgając do podstaw. Do mojego doświadczenia wniosła niewiele choć przyjemnie się ją czytało wspominając początki kariery. Pozdrawiam życząc udanej lektury wszystkim zdecydowanym na jej zakup."
    Paweł, sprzedaż w dziale BTL
    "Owa literatura to odświeżenie w naszej pamięci starej drogi. To podpowiedź co zrobić, ażeby wycisnąć więcej z bazy, którą się posiada. Polecam "
    Wojciech Świtałą, dyrektor sprzedaży - doradca finansowy
    "osoba, która dostała tą książkę w prezencie była zadowolona :)"
    Katarzyna Majewska, studentka finansów, bankowości i rachunkowości
    "Całkiem niezla książka o tym jak efektywnie poszukiwać klientów. Daje dużo możliwości a także podpowiada jak działać. Godna polecenia"
    Tomasz Budziszewski, jestem studentem SGH popołudniowym, a także agentem CU
    "Ksiżka ta jest kompedium wiedzy na temet pozyskiwania klientów. Swego czasu pracowałem jako handlowiec w różnych firmach o różnych profiach działalności. Wszędzie miałem szkolenia z tego własnie zakresu. Polecam tą książkę nie tylko osobom zaczynającym swoją przygodę z pozyskiwaniem klientów, ale również tym, którzy chcą udoskonalić swój warsztat pracy."
    Sławomir Kalisz, Jestem masażystą oraz trenerem osobistym
    "Książka napisana bardzo przystępnym językiem, po jej przeczytaniu znacznie łatwiej znajduję klientów którzy ulegli wypadkowi. Co wiąże się także ze znaczną poprawą mojej kondycji finansowej. Serdecznie polecam."
    Krzysztof Banasik, Jestem agentem firmy zajmującej się uzyskaniem odszkodowania za poniesione szkody zdrowotne.
    "Lektura jest imponująca. Pomogła nam wszystkim w zespole znaleźć trafne i już sprawdzone metody dotarcia do potencjalnego klienta. Nikt już nie boi się poprosić o polecenie, nikt nie boi się przedstwić swojej profesji w gronie, w ktorym sie w danej chwili znajduje. Jest to dla nas więcej niż połowa sukcesu. Gorąco polecam tę lekturę dla każdego kto jest zainteresowany zwiększeniem sprzedaży bowiem pracujemu z klientami i dla klienta. Jeśli go nie mamy to nasza praca jest wogóle bezużyteczna. Dzięki tej książce jesteśmy bardziej sktuteczni w tym czym się zajmujemy. Dziękuję i pozdrawiam życząc sukcesu."
    Aurelia Suliga, Jestem Menedżerem w Firmie Finansowo-Ubezpieczeniowej. Kieruję 10 osobowym zespołem Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych. Zajmujemy się pozyskiwaniem klientów, analizą ich potrzeb finansowych oraz przedstwianiem im rozwiązań, sprzedażą i obsługą serwisową.
    "Świetny ebook, sposoby w nim zawarte przydadzą się każdemu szukającemu nowych klientów."
    Kamil , Kamil, student
    "Książka jest po prostu świetna, bardzo ją polecam, jest w niej bardzo dużo skutecznych rad, tą książkę po prostu się chłonie, nie czyta. Bardzo polecam!!!! Wiele technik z tej książki wykorzystałam i to naprawdę jest skuteczne, daje siłę. Rewelacja!!!!"
    Ewelina Trzaskowska, Studentka rachunkowości na AE w Katowicach, pracuje jako przedstawiciel ubezpieczeniowo-finansowy.
    "Doskonałe narzędzie do zweryfikowania i poszerzenia bazy klientów. Cenne wskazówki jak i gdzie szukać potencjalnych klientów."
    Sławek, elektronik
    "W handlu klient odgrywa kluczową rolę, a jak skutecznie go odnaleźć opisuje właśnie ta książka. Nawet doświadczony handlowiec może z niej nauczyć się czegoś nowego."
    Marta Łopatko, pracownik biurowy, 24 lata
    "Poszerzenie horyzontów myślowych w pozyskiwaniu nowych klientów oraz spojrzenie na dotychczasowe kontakty jako źródło potencjalnych odbiorców świadczonych przeze mnie usług. Idealnie skonstruowany przewodnik do wprowadzenia do skutecznej sprzedaży, skutkującej utrzymaniem wielu zadowolonych klientów wokół siebie. Zaczynam korzystać z zarządzania relacjami z klientami!!!"
    Aleksandra Harasiuk, ekonomista, kierownik filii banku; 30 lat
    "Szukanie klientów już nie jest piekielnie trudnym zadaniem. Teraz to sama przyjemność poznawać ludzi, a przy okazji swoich potencjalnych klientów."
    Magdalena Myczko, manager kontaktów, 26 lat
    "Dzięki tej publikacji poznałem wreszcie metody poszukiwania, jak i tworzenia baz danych dające możliwość zarobków."
    Dariusz Bury, przedstawiciel handlowy ds. kart zdrowotnych, 24 lata
    "Zwiększyłam swoją sprzedaż 4-krotnie!"
    Kamila Molińska, dyrektor Klubu Oriflame, 27 lat
    "Moim zdaniem jest to elementarz dla ludzi, którzy chcą osiągać sukcesy w MLM-ie lub sprzedaży bezpośredniej. Bez tej wiedzy żaden handlowiec nie ma prawa funkcjonować. "
    Marian Szubarczyk, 57 lat
    "Ebook "Skuteczne poszukiwanie klientów" pomógł mi w poznaniu metod pozyskiwania klientów. Niektóre już znałam, a niektóre były dla mnie nowością. Dla osoby, która rozpoczyna pracę w sprzedaży bezpośredniej jest to na pewno zastrzyk niesamowitej wiedzy. Bardzo przydatne są tu przede wszystkim przykłady stwierdzeń i zwrotów handlowych, które odpowiednio wykorzystane mogą zaowocować pozyskaniem nie tylko kolejnych klientów, ale również tzw. "ośrodków oddziaływania", czyli osób, które będą nas rekomendować swoim znajomym. "
    Agnieszka Kaczorowska, Mam 29 lat. Agent Ubezpieczeniowy.
    " Ten ebook pomógł mi zweryfikować moją bazę danych - czyli listę klientów. Znacznie ją poszerzyłem, co pomaga mi dalej budować rynek konsumencki w obszarze wellnes (pracuję w systemie Network Marketingu)."
    Stanisław Góral, emerytowany nauczyciel akademicki,biochemik; 59 lat
    "Bardzo dobra pozycja. Można z niej korzystać na bieżąco, nie potrzeba wymyślać nowych metod poszukiwania klienta i wyważać otwartych drzwi. Wystarczy pracować zgodnie z sugestiami, wypracować nawyki i sukces gotowy. Najbardziej utkwiło mi zdanie "Lista potencjalnych klientów nie powinna być zbiornikiem, lecz strumieniem nazwisk potencjalnych klientów napływających i wypływających". Przeanalizowałam swoje dotychczasowe myślenie i przestawiłam swoją podświadomość jest super. "
    Barbara Czarska, wykształcenie wyższe ekonomiczne, obecnie pracuję w sprzedaży bezpośredniej
    "Dzięki tej książce "ujrzałem" ilu potencjalnych klientów jest wokół mnie. Do tej pory nie zdawałem sobie sprawy z tego, że szukać ich można dosłownie wszędzie... a wystarczy zastosować się do wskazówek zawartych w e-booku."
    Piotr Gibulski, 31 lat, inż. elektronik
    "Przede wszystkim książka pomogła mi podjąć ostateczną decyzję o założeniu własnej firmy /zamiast pracy na etat/, dając tym samym doskonałe narzędzie do skutecznego poszukiwania klientów, ponadto pomogła mi zrewidować listę `starych` klientów, spojrzeć na nich nowym okiem i ułatwiła klasyfikację klientów wg moich potrzeb."
    Katarzyna Salitra, 36 lat, ekonomista, właścicielka firmy doradczej
    "Dobry poradnik dla każdego sprzedającego. Gorąco Polecam!!!"
    Sławek Pawlikowski, Przedstawiciel Handlowy
    "Ta książka jest rewelacyjna.Teraz pod koniec każdego spotkania proszę o polecenia. O dziwo, klienci mi je dają. To naprawdę działa! "
    Luba Wądrzyk, prowadzi własną firmę
    "Dzięki temu e-bookowi mam wiele nowych pomysłów na poszukiwanie klientów, a dokładniej na rozszerzanie bazy klientów. Dzięki tej wiedzy i bazie klientów nie dość, że mam zastrzyk nowych wiadomości które mogę przekazać mojemu zespołowi, ale też z pewnością przekuje się na zwiększone zyski."
    Grzegorz Deja, kierownik zespołu doradców finansowych


No comments:

Post a Comment