Wednesday, December 15, 2010

Umysł sprzedawcy-Artur Wojciechowski


88 str., 
ISBN: 978-83-7701-063-1

Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Umysł sprzedawcy" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.

Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży, Artur Wojciechowski
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.

Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.

Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.

Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:

Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia. Sekrety skutecznego sprzedawcy

Jeśli sprzedaż bezpośrednia to Twoje pole działania, niezależnie od tego czy pracujesz na własny rachunek, czy w jakiejś firmie i pragniesz zrozumieć przyczyny Twoich trudności i frustracji ze sprzedaży, a przede wszystkim chcesz dokonywać satysfakcjonujących sprzedaży i transakcji zakończonych sukcesem, zwielokrotniając swoje zyski, możesz się tego dowiedzieć od osoby, która dzięki zastosowaniu pewnych prostych zasad zwielokrotniła swoje zyski, które generowała sprzedaż bezpośrednia.
A może jesteś Menedżerem lub Trenerem, odpowiedzialnym za efekty i rozwój handlowców i chcesz pomóc handlowcom zwiększyć ich efektywność sprzedaży? Nie myśl, że może Ci się to przydać także w budowaniu skutecznie działającej struktury w biznesie, w którym działasz...

Jak bardzo mogą wzrosnąć Twoje zyski w skali miesiąca, albo roku?

Wynagrodzenie większości sprzedawców składa się z dwóch części: płacy stałej i prowizji (premii) zależnej od wielkości sprzedaży. Chyba, że sprzedaż bezpośrednia to Twoje niezależne źródło dochodu, wówczas przyjmijmy, że mowa jest tylko o prowizji, czyli Twoich zyskach.
"Być może nie jest to dla Ciebie oszałamiająca wiadomość, ale moje dochody wzrosły 8-krotnie, kiedy zastosowałem metody zawarte w elektronicznej publikacji  "Umysł sprzedawcy".
- Artur Wojciechowski, autor 
Większość osób powie: "niemożliwe" i nigdy nawet nie spróbuje tego osiągnąć. Czy Ty też wyżej cenisz swoje wyobrażenia o tym co jest nieosiągalne od faktów? A fakt jest taki, że wszyscy mamy do dyspozycji 24 godziny. Jedni w tym czasie osiągają sukcesy, a inni mówią że to niemożliwe. Ja przekonałem się na własnej skórze, że jest to możliwe. Ty także mozesz.

Czy chcesz należeć do tych, którzy zawsze uczą się  wyłącznie na swoich błędach?

Zamiast czekać 15 lat, aż samodzielnie odkryjesz, zrozumiesz i zastosujesz wiedzę, która pozwoli Ci czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy, możesz z niej skorzystać znacznie szybciej i przekonać się na własnej skórze, jak skuteczna sprzedaż bezpośrednia i odpowiednie podejście do niej może zmienić Twoje życie (i Twoje zyski :-)
".. odpowiedź na pytanie "jak zwielokrotnić...." jest udzielona w czytelny sposób - wprowadzenie o potrzebach kupujących - bo o tym często handlowcy w rutynie zapominają - poprzez cechy niezbędne u sprzedawcy, do ćwiczeń rozwijających w sprzedaży tworzy dobry schemat. Myślący i chcący rozwijać się sprzedawca - z pewnością wyciągnie z tej wiedzy pożytek.
Podoba mi się ebook "Umysł sprzedawcy" i z pewnością dam go swoim kierownikom grup jako lekturę obowiązkową."
- Iwona Płaskowicka, regionalny kierownik sprzedaży Eniro Polska
Nie musisz poświęcać swojego czasu na czytanie opasłych tomów z psychologii, marketingu, ekonomii i innych. To, co jest Ci potrzebne, aby zrozumieć źródłą sukcesu, jest na wyciągnięcie Twojej ręki.
Wiedza, o której mowa została wyselekcjonowana i sprawdzona w praktyce. Gotowa do natychmiastowego zastosowania. Za kilka minut możesz ją poznać i zacząć wprowadzać w życie. Jeśli jednak nie interesuje Cię w jaki sposób możesz sprawić, że Twoje działania będą kilkakrotnie skuteczniejsze to... co tutaj jeszcze robisz?

Zdobądź darmowy fragment e-Booka

Już za chwilę zdobędziesz  sprawdzoną w praktyce wiedzę oraz...

  • Dowiesz się, dlaczego ludzie zajmujący się sprzedażą ponoszą klęski;
  • Zrozumiesz, dlaczego klienci nie kupują;
  • Zrozumiesz, dlaczego odczuwasz niechęć do sprzedawania;
  • Rozpoznasz myśli, które Ci przeszkadzają skutecznie sprzedawać;
I nauczysz się jak te informacje wykorzystać na swoją korzyść!
A ponadto...
  • Określisz swoje ważne cechy sukcesu;
  • Rozpoznasz swoje mocne strony;
  • Nauczysz się kontrolować własną postawę sprzedawcy;
  • Nauczysz się wynagradzać samego siebie na każdym etapie;
  • Opracujesz plan do sukcesu!
"Każdy może znaleźć tu rzeczy, o których by wcześniej nie pomyślał. Poza tym wiele zasad można zastosować do życia, a nie tylko do sprzedaży, jako że sami musimy "sprzedać" siebie innym: w rozmowie o prace, przy wzajemnych kontaktach miedzyludzkich."
- Krzysztof Dziekiewicz

Jak w ciągu 21 dni zwielokrotnić swoje zyski ze sprzedaży bezpośredniej?

W tej elektronicznej publikacji znajdziesz wiedzę i doświadczenie zdobyte przez 15 lat, w trakcie 16 626 spotkań z klientami, sprzedawcami i menedżerami.
Od Autora: 
"Przez 8 lat w trakcie 6 336 spotkań wykuwałem swoje umiejętności w codziennych kontaktach z ludźmi, którym chciałem coś sprzedać. Przez kolejne 7 lat rozmawiałem z 10 290 sprzedawcami i menedżerami pomagając innym zrozumieć jak czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy."
Efekty tych spotkań w formie e-booka pomogą Ci
  • odkryć największą tajemnicę skutecznych sprzedawców. Jest to odpowiedź na pytanie:

"Co odróżnia sprzedawców odnoszących sukcesy od innych?"

  • zrozumieć jedyną różnicę, którą jest umysł sprzedawcy;
  • zastosować metody i techniki gwarantujące sukces przez zmianę sposobu myślenia;
Pytanie tylko, czy chcesz z tego skorzystać? Jeśli tak, to zamów od razu ebooka, wraz z wieczną gwarancją satysfakcji.
  • OD AUTORA
  • SPRZEDAŻ TO WYRAZ NIEPRZYZWOITY
  • JAK KONTROLOWAĆ WŁASNĄ POSTAWĘ
  • WCZESNE UKIERUNKOWANIE
  • MAGNETOFON WEWNĘTRZNEGO DIALOGU
  • ARKUSZ I: MAGNETOFON WEWNĘTRZNEGO DIALOGU
  • UWARUNKOWANIA I SUKCES
  • PODŚWIADOMOŚĆ
  • DLACZEGO LUDZIE ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZEDAŻĄ PONOSZĄ KLĘSKI?
  • SŁABE NASTAWIENIE
  • BRAK NIEUSTANNEGO TRENINGU
  • ZWLEKANIE
  • NIEUMIEJĘTNOŚĆ PONOSZENIA KLĘSKI
  • KRYTYKA - ODRZUCENIE - PROBLEM
  • NIEUMIEJĘTNOŚĆ PORADZENIA SOBIE Z ODMOWĄ
  • ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KLIENCI NIE KUPUJĄ
  • TRADYCYJNE MOTYWY ROBIENIA ZAKUPÓW
  • WSPÓŁCZESNE MOTYWY ROBIENIA ZAKUPÓW
  • TRZY GRUPY POTRZEB
  • KTÓRA POTRZEBA NAPRAWDĘ MOTYWUJE NABYWCĘ?
  • POTRZEBY TWOJEGO KLIENTA
  • ARKUSZ I: POTRZEBY TWOJEGO KLIENTA
  • WYKORZYSTAJ W PRAKTYCE GRUPY POTRZEB KLIENTA
  • POTRZEBA, KTÓRA POPRZEDZA WSZYSTKIE INNE
  • WAŻNE CECHY SUKCESU
  • WYRAZISTOŚĆ POSTANOWIENIA
  • PRAGNIENIE
  • ENTUZJAZM
  • ZASTOSOWANIE WIEDZY
  • ZAUFANIE DO SIEBIE
  • UJMUJĄCA OSOBOWOŚĆ
  • WIARA I UFNOŚĆ
  • ZDOLNOŚĆ DO DODATKOWEGO WYSIŁKU
  • WYTRWAŁOŚĆ
  • UKIERUNKOWANIE NA CELE
  • SAMODYSCYPLINA
  • OSOBISTA INICJATYWA
  • WYOBRAŹNIA
  • KONCENTRACJA
  • POZYTYWNY WIZERUNEK SAMEGO SIEBIE
  • WYCIĄGANIE NAUKI Z NIEPOWODZEŃ
  • DOBRE ZDROWIE
  • LICZYĆ SWÓJ CZAS I PIENIĄDZE
  • ŚCISŁE MYŚLENIE
  • EMPATIA
  • ROZPOZNAJ SWOJE MOCNE STRONY
  • ARKUSZ I: CECHY NIEZBĘDNE DO OSIĄGNIĘCIA WIELKOŚCI
  • ARKUSZ II: OCENA CECH CHARAKTERU
  • DLACZEGO TAK NAPRAWDĘ ODCZUWASZ NIECHĘĆ DO SPRZEDAWANIA?
  • ARKUSZ I. TWOJA NIECHĘĆ DO SPRZEDAŻY
  • ARKUSZ II. CO MYŚLISZ O SWOJEJ NIECHĘCI DO SPRZEDAWANIA
  • ROZPOZNAJ U SIEBIE DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
  • DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
  • ARKUSZ I. DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
  • ARKUSZ II. LEPSZY SPOSÓB MYŚLENIA
  • WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE
  • ARKUSZ I. NAGRODY
  • ZASADA SZEŚCIOKROTNEGO KONTAKTU
  • TWÓJ WSKAŹNIK SPRZEDAŻY
  • WSKAŹNIK SPRZEDAŻY
  • ARKUSZ I. WSKAŹNIK SPRZEDAŻY
  • NA ZAKOŃCZENIE
  • ZAPOWIEDŹ
  • Opinie o ebooku: Umysł sprzedawcy

    "dobre rady, widać, że autor ma doświadczenie, polecam!"
    Jakub Koralewski, anglista
    "Bardzo fajna i ciekawa pozycja. Polecam wszystkim osobą związanym i nie związanym ze sprzedażą."
    , 24-letnia studentka anglistyki
    "W sprzedawaniu kształcę się już kilka lat, ale takiej wiedzy, jaka jest w tej książce jeszcze nie spotkałem. Polecam!"
    Przemek Trolaczyk, sprzedawaca
    "E-book Umysł sprzedawcy to książka wyjątkowa. Można ją czytać "jednym tchem" jak powieść. Osobiście radzę przeczytać ją wielokrotnie, robiąć notatki a w książce zakładki tak, aby potem można było wykorzystywać tę wiedzę w praktyce. Jest to bowiem instrukcja obsługi dotycząca odniesienia sukcesu w sprzedaży ubezpieczeń. Jednym słowem wspaniała pozycja dla początkujących ale również a może przede wszystkim dla tych, którzy czują, że zaczynają się "wypalać"."
    Dariusz Droździak, Jestem doradcą finansowo-ubezpieczeniowycm od 5 lat. Prowadzę własną firmę.
    "Ta książka jest dobra. Daje możliwość zmiany siebie i zdopingowania działań dzięki którym osiągnie się stan umysłu, w którym sprzedaż "To takie proste". Pokazuje drogę jaką należy wykonać by osiągnąć niezłe rezultaty. No ale cóż samo nic się nie zrobi. A wiec do dzieła."
    Tomasz Budziszewski, jestem studentem SGH i agentem ubezpieczeniowym
    "Super pozycja. Szukałam takiej książki która pomogłaby mi w lepszym kontakcie z klientem, abym mogła podwoić ilość sprzedanych polis i inwestycji. Dziękuję "
    Jola, doradca finansowo-ubezpieczeniowy
    "Książka jest poprostu świetna, bardzo ją polecam, jest w niej bardzo dużo skutecznych rad, tą książkę poprostu się chłonie nie czyta."
    Ewelina Trzaskowska, Studentka rachunkowości na AE w Katowicach, pracuje jako przedstawiciel ubezpieczeniowo-finansowy.
    "Warto przeczytać! Mimo, że jestem doświadczonym sprzedawcą, czasem zapominam o pewnych podstawowych zasadach. Dlatego gorąco polecam każdemu zajmującemu się sprzedażą, tak początkującym jak i doświadczonym sprzedawcom."
    Robert Leszkiewicz, właściciel biznesu
    "Po lekturze ebooka i zastosowaniu cennych rad już po dwóch dniach zwiększyłem swoje zyski."
    Piotr Majewski,
    "Ebook odblokowuje umysł. Uczy jak sprzedawać nie tylko produkty i usługi, ale i samego siebie w dobrym tego słowa znaczeniu."
    Sławek, elektronik
    "Dzięki tej książce przezwyciężyłem obawy przed odmową, z którymi boryka się każdy człowiek próbujący coś sprzedać. Bardzo pomogło mi to w mojej działalności gospodarczej. E-booka tego powinien przeczytać każdy, kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać swoje usługi."
    Wojciech Szczekan, własna firma, 28 lat
    "Trzeba przyznać, że autor podszedł bardzo rzetelnie do tematu. Książka nie jest wielka, ale posiada kompendium tego, co przydatne w handlu. Zdecydowanie i z przyjemnością polecam ją! "
    Dariusz Boniukiewicz, spówłaściciel firmy szkoleniowej, właściciel serwisu psychologiczngo
    "Po przeczytaniu pierwszych trzech rozdziałów kiwałam głową z aprobatą. Na samej sobie doświadczyłam tego co tu opisano. Potem znalazłam kilka stwierdzeń, które brzmiały znajomo, ale złapałam sie na tym, że dotąd nie stosowałam ich w praktyce i postanowiłam zadziałać... Efekty są optymistyczne oby tak dalej. Polecam przeczytanie tej książki i oczywiście co za tym idzie - działanie!"
    Katarzyna Budzis, pośrednik ubezpieczeniowo-finansowy, 42 lata
    "Ebook "otwiera" oczy. Przeczytałem o wielu nieznanych mi dotąd czynnikach wpływających na proces sprzedaży. Bardzo ciekawa pozycja. Szczególnie dla ludzi, którzy już zajmują się sprzedażą produktu lub "swoich teorii" albo dopiero mają zamiar się tym zająć."
    Marek Czyżniewski, 28 lat
    "Po lekturze przygotowałam fantastyczne szkolenie dla moich konsultantek. Obowiązkowa lektura dla osób współpracujących z firmami networkowymi. "
    Kamila Molińska, szafirowy dyrektor Klubu Oriflame, 27 lat
    "Polecam ludziom, którzy sprzedają swoje towary innym. Praktyczne porady, jak zostawić klientów u siebie jak najdłuzej i jak na nich wiecej zarobić."
    Grzegorz Zaklukiewicz, mam 24 lata i jestem informatykiem
    "Rewelacyjna książka dla każdej osoby związanej ze sprzedażą. Oczywiście dużo wiedzy tam zawartej jest mi znana, ale dobrze jest odświeżyć sobie swoją wiedzę. Bardzo polecam tę pozycję, jest to jedna z lepszych książek jaką czytałem na temat sprzedaży. Goroąco polecam."
    Grzegorz Szulik, Właściciel firmy, www.netmetis.pl
    "Te ebook to kompendium wiedzy o sprzedaży. Na razie zbyt wcześnie by mówić o konkretnych efektach czy korzyściach, lecz dzięki wiedzy zawartej w ebooku zapewne już niedługo pozytywne efekty będzie widać ;)."
    Grzegorz Deja, 29 lat, kierownik zespołu doradców finansowych
    "Od kilku lat zajmuje się sprzedażą i ciągle interesują mnie informacje na ten temat. Tego ebooka nie da się przeczytać raz i odłożyć na bok. Są tu informacje, do których trzeba wracać, czytać i wdrażać w życie, i czytać, i wdrażać w życie, i czytać wdrażać w życie i czytać....."
    Teresa Mądzik,
    ""Umysł Sprzedawcy" pomógł mi zrozumieć jak wiele błędów popełniam nie tylko jako sprzedawca, ale również w życiu prywatnym. Dzięki temu dowiedziałem się też nad czym muszę teraz popracować i jak się do tego zabrać."
    Mirek Glacel, 32 lata, sprzedawca, www.multiform.pl
    "Super opracowanie, ponieważ praktyka osoby piszącej potwierdza wiele sposobów na powiększenie zysków firmy."
    Krzysztof Gierucki, 49 lat, prywatny przedsiębiorca,www.lumex.pl
    "Książka "Umysł sprzedawcy" jest ciekawą i poucząjącą pozycją, porady w niej zawarte napewno pomogą początkującym handlowcom w zdobyciu pewności siebie oraz zmienią podejście do sprzedaży własnej osoby."
    Jarosław Kudlik, 29 lat, handlowiec
    "Książka jest napisana w sposób prosty i bardzo zrozumiały. Jest jakby streszczeniem dużej części wiedzy, którą posiadłem przez lata nauki i doświadczenia. Idealna do wykorzystania przy szkoleniu."
    Damian, 30 lat, od 5 lat prowadzi firmę sprzedażową w branży telekomunikacyjnej
    "Ebook porządkuje przeczucia, które "siedzą" głęboko w naszej świadomosci.. Polecam."
    Mateusz H.,
    "Tak naprawdę to jestem tym samym typem człowieka, co twórca książki, więc jak czytam czuję jakbym sama pisała. A młodych trzeba uczyć jak pracować i jak sprzedawać. Książka pomoże mi zrobić to poprostu szybciej :))"
    Natalia Maliszewska,
    "Ktoś poszukujący, rozwijający swój fach sprzedawcy, na pewno odnajdzie tu wspaniałe wskazówki. Napisane dobrym, zrozumiałym językiem, zaskakujące, wyszukane przykłady działań mechanizmów myślenia, mogą naprawdę pomóc tym, którzy nie poprzestają na tym co teraz..."
    "Wszyscy wiemy, że do dobrej i dochodowej pracy potrzebna jest motywacja. Myśli zawarte w tym ebooku choć w wielu przykładach ujęte w sposób prosty, zawierają tak głębokie myśli potrzebne w wielu aspektach życia, a nie ocenione okazują się być dla ludzi, których praca polega na kontaktach z ludżmi i osiąganiu dochodów."
    Krzysztof Wilkosz, 54 lata, elektronik
    "Rzetelnie opracowany, przystępny poradnik dla wszystkich, którzy pragną poprawić jakość swojej sprzedaży i zarządzać swoją ścieżka do Sukcesu. Omawia wszystkie kluczowe zagadnienia dot. procesu sprzedaży, daje konkretne narzędzia (arkusze ocen). Podoba mi się podejście do wielu spraw (bo jest bliskie mojej filozofii życia i sprzedaży) przez pryzmat CELU, potrzeb, zarządzania czasem i nagradzania siebie za wyniki! Wskazówki dotyczące budżetowania - sprawdzone i działające, np. zasada 10% - zawsze warte przypomnienia, gdyż wiele osób o tym wie, ale niewiele metody używa :).

    Jako sprzedawca, menedżer, trener i psycholog - polecam lekturę "Umysłu Sprzedawcy" każdemu, kto ma podjętą decyzje o zmianie na Lepsze."
    Iwona Kubis, 40 lat, doradca osobisty i biznesowy (psychologia biznesu), trener, sprzedawca i menedżer.www.vackmer.com
    "W sposób jasny i klarowny opisuje najprostsze metody samomotywacji, przezwyciężenia "sprzedażowego lęku", bo w tej profesji najpierw trzeba pokonać lęk, który jest w nas, a potem motywować samego siebie. I do tego właśnie autor nas prowadzi i zachęca."
    Arkadiusz Tylza, 30 lat, dziennikarz, zajmuje się sprzedażą bezpośrednią
    "Książka jest dobra, materiał w niej zawarty powinien służyć srzedawcom do uzyskania odpowiednich obrotów w sprzedaży jak i pozyskania nowych klientów. Ja niektóre zasady stosuje już dawno w mojej pracy (...)"
    Józef Nawrot, 48 lat, konsultant ds.Finansowych
    "Dla mnie, laika w temacie sprzedaży, mającego dopiero w planie podjęcie działalności na tym pole ten ebook będzie podstawowym podręcznikiem. Jest tu zebrany materiał, którego różne kawałki są obecne na różnych stronach internetowych. Wiedza ta jest tym bardziej cenna, że pochodzi od praktyka, człowieka, który wszystko to wypróbował."
    Wojciech Koziński, prowadzi działalność usługową w branży elektrycznej, www.elwojt.pnet.pl
    "Jestem doradcą Klienta i powyższa książka pomogła mi przełamać pewne lęki, które sama sobie tworzę przy sprzedaży. Zdecydowanie dzięki książce pokonałam pewien impas i osiągnęłam zamierzony cel."
    Marzena, Mam 30 lat, pracuję w banku jako doradca Klienta



No comments:

Post a Comment