Sunday, July 31, 2011

Recenzja Legendarnych Strategii Liderów MLM - Stanisław Tylenda Review of Legendary Leaders of MLM Strategy - Stanislaw Tylenda

Recenzja Legendarnych Strategii Liderów MLM - Stanisław Tylenda

Autorem artykułu jest Ł.D. Kamiennik


Książka elektroniczna Legendarne Strategie Liderów MLM — tym razem recenzuje Stanisław Tylenda, Top Lidera MLM z firmy MonaVie. Przeczytaj i dzięki autentycznej opinii zdecyduj, czy jest ona dla ciebie.
     Kilka tygodni temu poproszony zostałem przez Łukasza Kamiennika o wyrażenie swojej opinii na temat jego książki Legendarne Strategie Liderów MLM, którą to Łukasz oferuje w formie e-booka. Oczywiście zgodziłem się bez namysłu, bo jestem przekonany, że jest to publikacja, o której naprawdę powinno się mówić, i to dużo.
     Pierwsze wydanie tej książki czytałem kilka miesięcy temu. Wywarła ona na mnie bardzo pozytywne wrażenie i była dla mnie swego rodzaju zaskoczeniem. Zaskoczyło mnie to, że tak młody człowiek, jakim jest autor mógł napisać tak wartościowy materiał.
     Nie znam Łukasza osobiście, znamy się tylko wirtualnie z portali społecznościowych. Kilkanaście razy zdarzyło nam się podyskutować na tematy związane z branża MLM na forach internetowych.
     To, co stworzył Łukasz moim zdaniem można śmiało zaliczyć do najlepszych poradników o Marketingu Wielopoziomowym polskiego autorstwa. Jakość tego materiału i styl, w jakim został napisany znacząco różni się od publikacji, którymi zarzucani jesteśmy w internecie przez pseudo fachowców od MLM.
     Łukasz zebrał w swojej książce merytoryczną wiedzę opracowując ją w kontekście praktycznego zastosowania i śmiało mogę powiedzieć, że powinien się z nią zapoznać każdy, kto rozpoczyna swoją przygodę z MLM.
     Jest ona także świetnym przypomnieniem poprawnych metod robienia tego biznesu dla Liderów tej branży, którzy nie rzadko popadając w rutynę zapominają, że marketing sieciowy to biznes duplikacji i pomimo że oni sami osiągnęli już wiele to nie znaczy, że mogą spocząć na laurach i ograniczyć się tylko do dawaniu dobrych rad.
     Autor pisząc tego e-booka dzieli się z nami wiedzą, którą zdobył korespondując z praktykami MLM, dla których ten biznes to chleb powszedni.
     Dzięki temu, że Łukasz świetnie potrafił przelać na elektroniczny papier to wszystko, czego się od nich nauczył, mamy do dyspozycji w jednym miejscy podstawy tej branży i konkretne wskazówki, jak krok po kroku należy działać, aby robienie tego biznesu nie było przysłowiową „orką na ugorze”.
     W e-booku tym znajdziecie zarówno metody, które są uniwersalne i sprawdzają się od zawsze, bazujące na starej szkole MLM, jak i nowoczesne elementy tego biznesu, które świetnie można z sobą połączyć.
     Łukasz, pomimo że zalicza się do młodego pokolenia Networkerów, w pełni docenia właśnie tą starą szkołę MLM nie zapominając, że internet, który jest w dzisiejszych czasach wszech obecny jest świetnym uzupełnieniem i potężnym narzędziem, które może dużo ułatwić ten biznes.
     Tym właśnie podejściem zdobył on u mnie dużą sympatię, gdyż w 100% pokrywa się to z moimi poglądami w tej sprawie.
     Nie będę się tu rozpisywał, co konkretnie możecie znaleźć w tej książce, bo wymagałoby to wielu stron tego bloga, ale naprawdę możecie mi wierzyć: warto mieć tę pozycję w swoich zbiorach i często do niej zaglądać.
     Jedyną rzeczą, z którą nie do końca zgadzam się z Łukaszem są jego sugestie, co do miejsc spotkań z nowymi ludźmi na tzw. pierwszy kontakt.
     Jak zauważyłem czytając inne recenzje książki Łukasza, ten temat poruszył także Andrzej Nowiński. Podobnie jak Andrzej uważam, że spotykanie się z nowymi ludźmi w firmowym lub wynajętym biurze kłuci się z koncepcją tzw. „biznesu domowego”, który jest jednym z atutów MLM.
     Poza tym materiał Łukasz to tzw. „same gęste” bez zbędnych upiększeń i gmatwaniny słów, którą tak lubią posługiwać się „nowocześni” copywriterzy.
     Reasumując to, co napisałem powyżej – nie ważne, czy jesteś nowicjuszem w tej branży i potrzebujesz elementarnej wiedzy jak robić ten biznes czy też MLM jest dla Ciebie codziennością, powinieneś przeczytać tę książkę i to nie raz. W jednym i drugim przypadku mogę Cię zapewnić, drogi Internauto, że będziesz miał pełną satysfakcje, że wydane przez Ciebie pięć dych, tym razem nie wyrzuciłeś w błoto.
     Prawdę mówiąc to sądzę, że Łukasz popełnia duży błąd, że tak wartościową publikację oddaje dosłownie za bezcen, …ale co się nie robi dla dobra ogółu i ku chwale branży :).
---
Gratulacje dla Łukasza, a Wy kochani śmigajcie szybko na stronę www.mlm.interkursy.pl i korzystajcie do woli z  WIEDZY.

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl





Review of Legendary Leaders of MLM Strategy - Stanislaw Tylenda
The author of this article is Ł.D. Kamiennik

Electronic Book Legendary Leaders of MLM Strategies - this time reviewing Stanislaw Tylenda, Top MLM Leader of MonaVie. Read reviews and thanks to the authentic decide whether it is for you.
     
A few weeks ago I was asked by Luke Kamiennik to express his opinion on his book "Legendary Leaders of MLM Strategies," which Luke has in the form of e-book.Of course, I agreed without hesitation, because I am convinced that this is the publication, which really should be saying, and lots of it.
     
The first edition of this book I read several months ago. It had a very positive impression of me and for me was kind of a surprise. I was surprised that this young man, which is the author could write such a valuable material.
     
I do not know Luke personally, we know only a virtual social networking sites. More than a dozen times when we discuss on topics related to the MLM industry on the internet.
     
What made Luke in my opinion it is fair to include the best guide for multilevel marketing by Polish. The quality of this material and the style in which it was written considerably different from the publication, which we complained on the Internet by pseudo experts in MLM.
     
Luke has collected in his book, substantive knowledge of developing it in the context of practical application, and I can safely say that he should become acquainted with it, anyone who begins his adventure with MLM.
     
It is also a great reminder of the correct methods of doing business for the industry leaders who are not falling into a rut rarely forget that network marketing is a business of duplication and even though they themselves have already achieved a lot that does not mean that they can rest on their laurels and be confined for giving good advice.
     
The author wrote this e-book shares with us know that you won a correspondence with MLM practices for which this business is bread.
     
The fact that Luke was able to transfer well to the electronic paper is all you learned from them, we have available in one place the base of the industry and specific instructions, step by step how to act, to do this business was not the proverbial "plowing on fallow. "
     
The e-Book ® This will find both methods that are versatile and suited to all, based on the old school MLM and modern elements of this business, which can perfectly combine with each other.
     
Luke, although among the younger generation of networkers, fully appreciates what the old school MLM is not forgetting that the Internet, which nowadays is present universe is a great supplement and a powerful tool that can help a lot of this business.
     
This was the approach he has won a large sympathy with me, because 100% corresponds to it with my views on this.
     
I will not here elaborate on what exactly you can find in this book, because it would require many pages of this blog, but really you can believe me: you should have this item in their collections, and often look to it.
     
The only thing that does not fully agree with Luke are his suggestions for places to meet new people in the so-called. first contact.
     
As I noticed while reading other reviews of the book of Luke, this issue also raised by Andrzej Nowinski. Like Andrew, I believe that to meet with new people in a rented office letterhead or stinging with the concept of so-called. "Home business", which is one of the advantages of MLM.
     
Besides the material is called Luke. "Dense themselves" without unnecessary embellishments and entanglement of words, which so likes to use the "modern" copywriters.
     
To sum up what I wrote above - it does not matter whether you are a newcomer in this industry and need an elementary knowledge of how to do this business or MLM is for you everyday, you should read this book and not once. In either case I can assure you, dear Internauto that you will have the full satisfaction that you spent five tenner, this time do not throw in the mud.
     
In truth I believe that Luke is committing a big mistake, that it literally gives a valuable publication for a song ... but what does not for the general good and glory of the industry:).

No comments:

Post a Comment