Jak bezpośrednio wpływać na ludzkie instynkty, emocje i wyobraźnię, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie staną się nieodparcie fascynujące, zniewalające i hipnotyczne?
Możesz przemawiać bezpośrednio do czyichś instynktów i zmysłów, a wtedy Twoje słowa znajdą natychmiastowy odzew. Opisana w tej książce unikalna metoda nosi angielską nazwę Gut Talk. Tłumacząc dosłownie nazwę znaczy ona mniej więcej “mówienie do czyichś wnętrzności”, czyli do serca, emocji, instynktów. Tyle tylko, że po polsku nie daje się wyrazić nawet w przybliżeniu tak krótko i jednoznacznie, więc zachowaliśmy oryginalną nazwę.
Władza. Pieniądze. Seks. Jeśli jesteś mniej więcej taki, jak większość ludzi, to widząc lub słysząc te słowa, odczuwasz lekki dreszcz. Uwierz jednak, że wypowiadanie słów: władza, pieniądze czy seks, to wcale nie jest jedyny sposób wywarcia wpływu na emocje innych ludzi. Kiedy ktoś wie, jak używać pozostałych wymiarów ludzkiej komunikacji – jak skoordynować to jak mówi, z tym co mówi – zdobywa umiejętność przyciągania czyjejś uwagi tak samo pewnie, jak dyskotekowy bramkarz potrafi wykręcić czyjąś rękę.
Nie chodzi tylko o zdobycie czyjejś uwagi. Ktoś, kto potrafi przemawiać bezpośrednio do instynktów, do serca, do emocjonalnej części psychiki; potrafi sprawić, że będziesz pragnął tego, czego nigdy nie pragnąłeś; potrafi otworzyć Twój umysł na możliwości, które nigdy by Ci nie przyszły do głowy.
Książka, „Gut Impact” stawia sobie za zadanie dać Ci tę władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię.
Odkryjesz dzięki niej, w jaki sposób, sięgając poza racjonalne motywy słuchacza, możesz oddziaływać bezpośrednio na instynkty, jak możesz rozpalać wyobraźnię samymi słowami.
Chodzi o nauczenie Cię, jak możesz dotrzeć do ludzi, inspirować ich, motywować, prowadzić. Nie jest to książka pełna niezrozumiałych, naukowych dywagacji czy mglistych teorii. Jest to praktyczny poradnik, pełen konkretnych sposobów do wykorzystania w realnych, życiowych sytuacjach, prowadzący do uzyskania oczekiwanych rezultatów.
Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy:
- Jak sprawić, by ludzie naprawdę koncentrowali się na tym, co mówisz.
- Jak sprawić, by dana osoba odczuła dowolną, wybraną przez Ciebie, emocję.
- Jak używać historii w celu wywołania u słuchacza silnych emocji, a jednocześnie sprawić, by nie odczuwał z tego powodu żadnych negatywnych doznań.
- Jak nadać swoim słowom siłę oddziaływania.
- Jak sprawić, by dana osoba czuła się z Tobą swobodnie.
- Jak rozpoznać typ osobowości danej osoby.
- Jak “popychać i przyciągać” odpowiednio dla typu osobowości.
- Jak emanować siłą i jak być naprawdę sugestywnym.
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy
Uwaga: Książka „Gut Impact” została napisana przez tego samego autora, co bestseller "Seksualny klucz do kobiecych emocji". Jest ona jakby rozszerzeniem tematu, bo uczy praktycznych umiejętności, które nie koniecznie związane są z podrywaniem, ale komunikacją w ogóle.
GUT TALK to metoda kierowania uczuciami słuchacza poprzez omijanie racjonalnej części jego psychiki i przemawianie bezpośrednio do emocji.
- Wstęp
- 1. Podstawy, czyli jak działa superkomunikacja
- 2. Co to jest Gut Talk i dlaczego jest takie użyteczne?
- 3. Głowa i Serce, czyli dwa sposoby przetwarzania informacji
- 4. Środki i cele, czyli czego chce Serce?
- 5. Elementy komunikacji, czyli mówisz nie tylko słowami
- 6. Dopasowanie słowne, czyli jak sprawić, by ludzie słuchali
- 7. Dopasowanie słowne krok po kroku
- 8. Interludium udające wyjaśnienie, czyli wędrówki Edgara i Garetha
- 9. Wyrównanie, czyli dlaczego dopasowanie słowne naprawdę działa
- 10. Stan alfa, czyli co się dzieje
- 11. O Sercu, czyli do czego służy wyrównanie
- 12. Jeszcze o wewnętrznym wyrównaniu
- 13. Wewnętrzne wyrównanie i ekspresyjność
- 14. Podkręcanie aż do jedenastki
- 15. Zewnętrzne wyrównanie
- 16. Zasada różowego słonia
- 17. Metafory, czyli jak używać rzeczy widzialnych i namacalnych,. .69 18. Pewnego razu... czyli jak używać historii i negdot
- 19. Pewnego razu... - część druga
- 20. Cytaty, czyli jak coś powiedzieć i otrzymać odpowiedź
- 21. Dobry opis jest książką kucharską,
- 22. Preferencje sensoryczne, czyli jak ludzie uczą się tego, co wiedzą
- 23. Kryteria, czyli jak wykryć i wykorzystywać abstrakcje
- 24. Wieloznaczność
- 25. Owijanie się flagą,
- 26. Presupozycje, czyli jak coś założyć
- 27. Elastyczność konceptualna
- 28. Zgoda, ale co z realnym światem?
- 29. Część druga: Typy osobowości
- 30. Cztery temperamenty Keirseya i Myers-Briggs
- 31. Dziewięć typów Enneagramu
- 32. Abstrakcyjne dopasowanie słowne - przykład rozszerzony
- 33. Maskarada jako kulminacja, czyli Wędrówki Edgara i Garetha
No comments:
Post a Comment