Wednesday, January 5, 2011

Program Rozwoju Firmy- Marek Zabiciel

Liczba str.:

442

ISBN:

978-83-7582-970-9
Jeżeli prowadzisz własną firmę lub masz zamiar założyć własny biznes w najbliższej przyszłości, to jednym z pytań, które będzie wciąż powracać, jest:

Jak zapewnić sobie tłumy bogatych  klientów nawet w czasie recesji  i zagwarantować dynamiczny rozwój swojej firmy?

Wydawnictwo Złote Myśli objęło specjalnym patronatem  książkę Program rozwoju firmy. Uważamy, że pomysł na rozwój firmy opisany w tej publikacji jest spójny z tym, w jaki sposób my podchodzimy do relacji z Klientami, Czytelnikami i Partnerami. Chcemy tym samym przyczynić się do propagowania w naszym kraju modelu opisanego w tej publikacji, gdyż wiemy z praktyki, że to po prostu działa i umożliwia dynamiczny rozwój firmy.
Marcin Kądziołka i Mateusz Chłodnicki
Zarząd Wydawnictwa Złote Myśli

Na początek jednak pomyśl o największej barierze, która powoduje, że tylko garstka ludzi decyduje się na tak odważny krok jak założenie firmy. Ta bariera wyraża się w pytaniach. Co stanie się, gdy:
  • nikt nie będzie chciał kupić mojego produktu?
  • nie zdobędę wystarczającej liczby klientów?
  • klienci nie będą do mnie wracać?
Tak naprawdę, gdy poznasz tę strategię budowania dochodowego biznesu w oparciu o model Przyjaznej Firmy, zrozumiesz, że te obawy nie będą miały w ogóle żadnych podstaw. Nie będą miały znaczenia, gdyż po prostu będziesz robił swoje, będziesz tworzyć Przyjazną Firmę, a rozwój będzie naturalnym skutkiem Twoich działań. Czy chcesz dowiedzieć się, co robić, aby prowadzić firmę, która:
Program rozwoju firmy
  • ma wielu stałych klientów;
  • jest pozytywnie postrzegana;
  • daje Ci dużo satysfakcji;
  • nie ma problemów wynikających z braku płynności finansowych;
  • rozwija się w szybkim tempie, dając konkurencji twardy orzech do zgryzienia,
…potrzebujesz jednego elementu:

Musisz dowiedzieć się i zrozumieć, dlaczego  Przyjazne Firmy zarabiają więcej. ... i wdrożyć taki model postępowania w swojej firmie.

Czym w takim razie wyróżnia się Przyjazna Firma? Cóż takiego jest w tym modelu postępowania, strategii działania, że pozwala nawet niewielkim firmom w ciągu zaledwie kilku lat stać się liderami na rynku? Książka, którą dzisiaj możesz zdobyć przeprowadzi Cię przez cały proces. 

Musisz być jednak gotowy na zmiany w swojej firmie. Ten model niestety nie należy do zbyt popularnych w Polsce, gdyż wymaga odpowiedniego podejścia do biznesu. Wymaga tego, abyś nie myślał tylko o pieniądzach i zyskach, ale robił wszystko, aby Twoja firma była miejscem, które będzie przyciągało do siebie zarówno bogatych i wiernych Klientów, jak i wydajnych i wiernych pracowników.
Marek Zabiciel Program rozwoju firmyW Złotych Myślach nieświadomie realizowaliśmy taki model działalności od samego początku. Znajomi biznesmeni pytali się i zazdrościli nam, że tak się rozwijamy i że mamy takich wyjątkowych pracowników. Pytali się "Jak to robicie?". Teraz nie musimy już odpowiadać - książka, którą wydaliśmy stanowi odzwierciedlenie tego, jak powinien według nas wyglądać biznes. Gdybyśmy sami mieli napisać na ten temat, nie zrobilibyśmy tego pewnie lepiej niż Autor. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury, wierząc, że wiele firm w Polsce zacznie kierować się podobnymi wartościami i odnosić sukcesy. Tego Tobie także serdecznie życzymy.

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+ 
Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiona publikacja nie spełni Twoich oczekiwań, możesz ją zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych pieniędzy.
Zanim jednak przejdziesz do formularza zamówienia, przeczytaj jeszcze, co konkretnie znajdziesz w tej książce w krótkim podsumowaniu. Poznając "Program rozwoju firmy":
  • Dowiesz się, jak stworzyć misję firmy na miarę największych gigantów biznesu, takich jak IBM, 3M, Boeing czy Disney.
  • Dowiesz się, jak dobierać odpowiednich ludzi, którzy pomogą Ci realizować misję przyjaznej firmy.
  • Dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić jedną z najtrudniejszych rozmów
    z pracownikiem
    , czyli powiadomić go o zwolnieniu z pracy.
  • Zdobędziesz sposoby na mistrzowską obsługę klienta.
  • Poznasz metody, które spowodują zaskakujący PRZYPŁYW NOWYCH KLIENTÓW bez wydawania fortuny na reklamę.
  • Otrzymasz konkretne instrukcje odpowiadające na pytanie: jak dzień po dniu doskonalić swoją firmę?
  • Dowiesz się, w jaki sposób przekraczać oczekiwania klienta i co Ci da taki styl kontaktów z klientami.
  • Poznasz 3 najbardziej newralgiczne miejsca, w których tracisz bezpowrotnie najwięcej klientów.
  • Dowiesz się, po co i jak organizować imprezy integracyjne dla... klientów.
  • Poznasz sprytny sposób na to, jak zwiększać dochody z firmy, budując jednocześnie  satysfakcję z pracy w Twoim przedsiębiorstwie.
  • Dowiesz się, dlaczego 90% firm boi się ekspansji i w pewnym okresie funkcjonowania zatrzymuje się w miejscu. 
A ponadto:
  • Odkryjesz setki konkretnych pomysłów, metod i technik, które pozwolą Ci w stosunkowo krótkim czasie wyprzedzić konkurencję.
Jeżeli jesteś zainteresowany gotową strategią budowania firmy, która będzie się dynamicznie rozwijać, wykorzystując sprawdzony model "Przyjaznej Firmy", znajdziesz ją w publikacji Program rozwoju firmy. Ty ocenisz jej realną wartość. Mam do Ciebie tylko jedną prośbę. Postaraj się ocenić tę publikację po wynikach. Po przeczytaniu, zadaj sobie pytanie, na ile rozwiązania, które w niej znalazłeś...
  • zwiększyły liczbę zadowolonych klientów?
  • podniosły prestiż Twojej firmy względem konkurencji?
  • zwiększyły obroty w Twojej firmie?
Wtedy otrzymasz odpowiedź na pytanie jak wartościowa jest ta książka. A tymczasem, aby się o tym przekonać w praktyce, serdecznie zapraszamy do zamówienia i przeczytania tej książki. Postaw pierwszy krok na drodze do stworzenia dochodowej, Przyjaznej Firmy. 

  • Wstęp    
  • Czy jesteś gotowy? Odpowiedzialność    
  • Podstawa    
  • Wizja    
  • Wizja przyszłości    
  • Elementy, które sprawią, że Twoja wizja będzie właściwa    
  • Najbliższe dziesięć lat    
  • Planowanie strategiczne    
  • Planowanie pokoleniowe    
  • Wizja nakreśla kierunek    
  • Umiejętność zastosowania formy opisowej    
  • Misja    
  • Po co istnieje Twoja firma?    
  • Jaki jest Twój życiowy cel? Jaki jest życiowy cel Twojej firmy?    
  • Im krócej, tym lepiej    
  • Misja określa, kim jesteś — bądź konkretny    
  • Nadrzędna Ideologia    
  • Nadrzędne wartości    
  • Nadrzędna Ideologia mówi o tym, co zrobisz w wątpliwych sytuacjach    
  • Zastosowanie Nadrzędnej Ideologii w firmie    
  • Wizja, Misja i ideologia to części jednej całości    
  • Ludzie    
  • Co stanowi o wartości firmy?    
  • Jak dobierać odpowiednich ludzi    
  • Nadrzędne reguły doboru ludzi    
  • Gdzie szukać właściwych osób i jak rozpoznać tych najlepszych?    
  • Zatrudniaj wtedy, kiedy trafisz na dobrych ludzi    
  • Zatrudniaj lepszych od siebie    
  • Systemy motywacyjne, zasady wynagradzania    
  • Ludzie i pieniądze    
  • Szczeble kariery i awansu    
  • Prawda i lojalność — klucze do ludzkich serc    
  • Jak rozstawać się ze współpracownikami    
  • Cele    
  • Umiejętność wyznaczania celów w organizacji    
  • Poziomy kompetencji w aspekcie wyznaczonych celów    
  • Swoboda w wyznaczaniu celów przez poszczególne szczeble kompetencji    
  • Jedność w organizacji    
  • Przywódca    
  • Rola przywódcy w organizacji    
  • Utrzymanie atmosfery prawdy    
  • Ryba psuje się od głowy    
  • Przywództwo to odpowiedzialność    
  • Umiejętność oceny ludzkich charakterów    
  • Cechy przywódcy    
  • Rola kształcenia liderów    
  • Organizacja czasu i pracy    
  • Procesy zachodzące w firmie    
  • Procesy strategiczne    
  • Graficzny zapis procesów    
  • Procesy standardowe    
  • Procesy pomocnicze    
  • Ludzie i procesy    
  • Znaczenie odpowiedzialności każdego zadania    
  • Przypisanie odpowiedzialności do konkretnych osób    
  • Prawa i obowiązki osób odpowiedzialnych za procesy    
  • Czas i jego wykorzystanie    
  • Wszystkie firmy mają tyle samo czasu    
  • Godziny pracy, nadgodziny, skutki przeciążenia    
  • Planowanie i przewidywanie czasu trwania procesów i czynności    
  • Sposoby na wykorzystanie każdej chwili (co robić…)    
  • Liczy się efektywny czas poświęcony zadaniu, czyli „skuteczna szybkość”    
  • Planowanie rytmu pracy    
  • Znajomość własnego ciała    
  • Świadome przerwy i wypoczynek    
  • Dotrzymywanie terminów i ustaleń    
  • Przyczyny i skutki złego planowania    
  • Pracuj nad ustanowieniem własnej kultury organizacyjnej    
  • Prowadzenie księgowości i finansów    
  • Kiedy w firmie powinien powstać dział księgowości i finansów    
  • Orientacja na klienta    
  • Wszystko, co robimy, jest dla ludzi    
  • Dlaczego klient jest najważniejszy?    
  • Świadomość potrzeby klienta — na co zwracać uwagę?    
  • Każdy z nas jest klientem — czyli umiejętność wykorzystania empatii    
  • Strategiczne miejsca mające wpływ na klienta    
  • Pierwszy kontakt    
  • Dostarczenie tego, czego chce klient    
  • Sytuacje konfliktowe    
  • Podtrzymywanie więzi z nabywcą    
  • Ankiety i badania rynku    
  • Zwracaj uwagę na to, co mówią klienci    
  • Pytaj i słuchaj    
  • Stwórz klimat sprzyjający temu, żeby klient chciał się wypowiedzieć    
  • Stosuj ankiety    
  • Wzmacniaj to, co jest dobre, poprawiaj to, co nie działa najlepiej    
  • Staraj się dostosować własną kulturę organizacyjną do potrzeb klientów    
  • Bądź naturalny i zgodny ze sobą    
  • Współpracuj z firmą klienta    
  • Zaproponuj więcej, niż od Ciebie oczekują    
  • Bądź szczególnie „silny” w „słabych” miejscach    
  • Newralgiczne miejsca w kontakcie z klientem    
  • Reklamacje    
  • Czas obsługi    
  • Termin dostawy    
  • Znajdź słabe miejsca swojej branży i stań się w nich najlepszy    
  • Imprezy integracyjne dla klientów    
  • Rozwój, Innowacyjność, Podnoszenie kwalifikacji, Szkolenia    
  • Kto stoi w miejscu, ten się cofa    
  • Tylko ciągły rozwój zapewni Ci bezpieczeństwo    
  • Rozwój w organizacji jako kwestia nadrzędna    
  • Kontrola i analiza — czyli podnoszenie jakości    
  • Innowacja — wprowadzanie nowości    
  • Wprowadzanie innowacji w przedsiębiorstwie    
  • Przystosowanie się do zmian    
  • Innowacyjność jako element kultury firmy    
  • Systematyczność i stabilne tempo innowacji    
  • Efekt destabilizacji innowacyjnej    
  • Zmiana struktur organizacyjnych    
  • Przekształcanie, łączenie, dywersyfikacja    
  • Powiększanie i rozbudowywanie firmy    
  • Powstawanie nowych oddziałów    
  • Dobre momenty na tworzenie nowych oddziałów    
  • Tworzenie sieci globalnych    
  • Sposoby podnoszenia kwalifikacji    
  • Samodoskonalenie    
  • Uczenie się na błędach    
  • Słuchanie tego, co mówią klienci    
  • Spotkania wewnętrzne w firmie    
  • Nauczanie indywidualne    
  • Szkolenia jako narzędzie rozwoju firmy    
  • Zasadność szkoleń    
  • Wybór odpowiedniego programu    
  • Rodzaje szkoleń    
  • Szkolenia zewnętrzne    
  • Szkolenia wewnętrzne    
  • Osoby prowadzące szkolenia    
  • Wewnętrzna polityka szkolenia    
  • Organizacja „ucząca się”    
  • Dobre firmy ciągle się uczą    
  • Zaprzestanie nauki jest wyrazem braku pokory    
  • Metamarketing i Metareklama    
  • Czym jest marketing?    
  • Definicja marketingu    
  • Cele marketingu    
  • Działania marketingowe    
  • Wady przestarzałych działań marketingowych    
  • Nowy metamarketing    
  • Dobry produkt, usługa    
  • Uczciwa cena    
  • Nowe zasady metamarketingowe    
  • Szczerość, pewność, odwaga    
  • Nie możesz zostać skrzywdzony    
  • Przeszkody nie istnieją po to, by je pokonywać, ale powstają po to, żeby szukać innych rozwiązań    
  • Sukces to tylko kwestia czasu    
  • Liczy się wspólne zadowolenie    
  • Działania metamarketingowe na zewnątrz    
  • Oferty handlowe    
  • Działania marketingowe    
  • Rozmowy z klientami    
  • Nowa metareklama    
  • Metamarketing umożliwia zastosowanie metareklamy    
  • Zasady metareklamy    
  • Dlaczego i kiedy metareklama jest skuteczna?    
  • Reklama dźwignią handlu    
  • Analiza dotychczasowych działań    
  • Powrót do źródeł — o czym zapomnieliśmy    
  • Dlaczego określone działania były nieskuteczne — jakie płyną z tego wnioski?    
  • Dostosowanie ilości i jakości reklamy do potrzeb firmy    
  • Reklama jest potrzebna — praca nad marką    
  • Różnice pomiędzy kreowaniem marki a informacją dla klienta    
  • Komunikacja i stosunki wewnątrz organizacji    
  • Firma powinna być jak jeden organizm    
  • Zalety działania w grupie    
  • Jedność tworzy siłę    
  • Całość to suma części    
  • Przepływ informacji    
  • Komunikacja    
  • Wszyscy zawsze powinni mieć możliwość wypowiedzenia się    
  • Motywuj do zgłaszania wniosków innowacyjnych    
  • Obieg dokumentów    
  • Jasność i czytelność zapisów i instrukcji    
  • Spotkania i narady firmowe    
  • Narady firmowe planowane    
  • Spotkania spontaniczne    
  • Walka o laury    
  • Wyścig szczurów    
  • Największe sukcesy osiągasz wtedy, kiedy nie dbasz o to, kto dostanie medal    
  • Systemy nagradzania i motywacji    
  • Wszyscy gramy do jednej bramki    
  • Rola liderów    
  • Liczy się wspólne dobro    
  • Umiejętność radzenia sobie z gwiazdami    
  • Rodzime gwiazdy    
  • Nabytki transferowe    
  • Postępowanie z gwiazdami    
  • Reguły gry    
  • Zasady skutecznej komunikacji    
  • Chęć wzajemnego zrozumienia    
  • Atmosfera szczerości i otwartości    
  • „Skrzynka w kolorze purpury”    
  • Informuj o tym, co się będzie działo    
  • Spotkania nieformalne    
  • Imprezy firmowe    
  • Wspólne spędzanie czasu    
  • „Dobra” atmosfera — czyli tworzenie więzi    
  • Otoczenie, konkurencja, dostawcy    
  • Rola przedsiębiorstwa w życiu społecznym    
  • Uczestnictwo w życiu społecznym    
  • Wspieranie inicjatyw lokalnych    
  • Działalność charytatywna    
  • Inicjatywa społeczna — formą reklamy    
  • Prestiż i wizerunek firmy    
  • Wygląd zewnętrzny firmy    
  • Firma w środku    
  • Dbałość o szczegóły    
  • Reprezentacja na zewnątrz    
  • Ludzie    
  • Materiały firmowe    
  • Pierwszy kontakt — sekretariat, telefon    
  • Współzawodnictwo i konkurencja    
  • Zalety posiadania konkurencji    
  • Motywacja do działania    
  • Ciągła potrzeba stawania się lepszym    
  • Szacunek do „rywali”    
  • Dlaczego konkurencji należy się szacunek?    
  • Grać należy czysto    
  • Współdziałanie w kategorii wygrany/wygrana    
  • Nikt nie jest w stanie obsłużyć całego rynku    
  • We wszystkim potrzebny jest umiar    
  • Szukaj swojej niszy rynkowej    
  • Rola i znaczenie dostawców    
  • Kim jest dostawca?    
  • Zacieśnianie więzów z dostawcą    
  • Wspólne inicjatywy    
  • Analiza i selekcja dostawców    
  • Polityka utrzymania długoterminowych więzi    
  • Narzędzia wspomagające — systemy, technologie, rozwiązania    
  • Znaczenie systemów w działalności firmy    
  • Systemy organizacyjne    
  • Systemy przepływu informacji    
  • Komunikacja międzyludzka    
  • Wykorzystanie techniki w systemach przepływu informacji    
  • Dąż do zautomatyzowania wszystkich możliwych części procesów    
  • Rozwój technologii czynnikiem umożliwiającym ekspansję i innowację    
  • Krótki rys historyczny    
  • Rozwój technologii do XV w.    
  • Rozwój technologii między XV a XX w.    
  • Potencjalna przyszłość    
  • Zastosowanie i wykorzystanie technologii w firmie    
  • Technologie przemysłowe    
  • Komputeryzacja    
  • Technologie filozoficzno-koncepcyjne    
  • Nowe metody zarządzania    
  • Futurystyczne koncepcje prowadzenia biznesu    
  • Alternatywne i niestandardowe rozwiązania    
  • Szukaj i łącz to, co działa    
  • Eksperymentuj    
  • Skuteczne jest to, co działa w Twoim przypadku.    
  • Złote zasady biznesu    
  • To, co dajesz, to wraca    
  • Wszyscy muszą zarobić    
  • Dbaj o łańcuch pokarmowy    
  • Reinwestycja w firmę    
  • Pieniądz musi pracować    
  • Koncentruj się na tym, co jest ważne    
  • Zawsze patrz z perspektywy całości    
  • Koncentracja na wybranym sektorze    
  • Ważniejsza od szybkości jest jakość    
  • Podstawy to fundamenty    
  • Zawsze jest wystarczająca ilość czasu    
  • Najpierw myśl, później działaj    
  • Zaufaj sobie    
  • Zamiast zakończenia    
  • Nota od autora    

Opinie o "Program Rozwoju Firmy"

  1. interesująca pozycja z której można zaczerpnąć kilka fajnych patentów na prowadznie firmy
    opinia do wersji pdf
    Patrycjusz Kosuńprzedsiębiorca z branży IT
  2. Wiele rad z tej książki jest tak prostych i oczywistych, że chciałoby się wykrzyknąć: "No jasne! Czemu sama na to nie wpadłam?!"
    opinia do wersji pdf
    Dorotastudentka
  3. Ebook jest przewodnikiem i instrukcją, co dalej robić już po założeniu działalności, o czym rzadko kto do tej pory pisał.
    opinia do wersji drukowanej
    P.G.
  4. Informacje na temat jak zakładać firmę, są ogólnie dostępne, a kompleksowe źródło informacji o tym co dalej, gdy już założyliśmy firmę, jak ją rozwijać, organizować z biegiem czasu, jak postępować z pracownikami i masę innych funkcji już nie są tak dostępne. Uważam, że ta książka jest obowiązkowa dla każdego obecnego i przyszłego posiadacza firmy. To jak podręcznik obsługi skomplikowanego urządzenia - z instrukcją jest dużo łatwiej i bezpieczniej.


No comments:

Post a Comment