Thursday, December 23, 2010

Ja i cele - Małgorzata Dwornikiewicz


124 str., 
ISBN: 978-83-7582-186-4

Jak skutecznie osiągać cele i sprawić, aby nam się chciało tak, jak często nam się nie chce

Ujawniamy sekrety znane do tej pory wyłącznie garstce tych, którzy osiągają najwięcej!

Zanim je poznasz, przeczytaj, proszę, poniższą historię:
Tomek postanowił sobie: „Od jutra rzucam palenie… od jutra ćwiczę… od jutra nie jem słodyczy…”.
I jaki był efekt? Minął kolejny poniedziałek, kolejny tydzień, kolejny miesiąc ...i nic... nic, kompletnie nic się nie zmieniło – nadal pali (może nawet więcej), nadal nie ćwiczy (ooo, i przybył mu kolejny zbędny kilogram), nadal je słodycze (a ostatnio odkrył nowy, smaczny, wysokokaloryczny batonik…).
Czy sytuacja Tomka coś Ci przypomina?
„Jeśli ktoś nie wie, do którego portu chce przypłynąć – żaden wiatr mu nie sprzyja” (Seneka)
„Ustal cele we wszystkich ważnych dla Ciebie dziedzinach życia. Może być tak, że w niektórych dziedzinach wystarczy kontynuacja tego, co już robisz...
Skup się raczej na tym, co najbardziej zaniedbałeś/zaniedbałaś” – pisze w swoim ebooku Małgorzata Dwornikiewicz, trenerka, specjalistka od motywacji.
Jak widać na przykładzie Tomka, sprawa nie kończy się jednak na ustaleniu swoich celów. Trzeba jeszcze mieć motywację, by rzeczywiście wytrwale dążyć do ich osiągnięcia, pomimo wszystkich przeciwności, jakie na pewno pojawią się po drodze. I w tym właśnie nasz ebook pomoże Ci najbardziej.
Łukasz H. MilewskiPosłuchaj, co o tym ebooku mówi Łukasz H. Milewski – trener zmiany osobistej, motywator, autor szkolenia Czas na Zmiany.





Jak zwalczyć skłonność do odkładania spraw na później?

  • Postanów, że żyjesz od dziś okresami pięciominutowymi. Zamiast myśleć o zadaniach czekających Cię w kategoriach uciążliwej, długiej pracy, pomyśl o chwili obecnej. Wykorzystaj 5 minut, robiąc to, co chcesz, tak jak chcesz, nie zwlekając z czymkolwiek.
  • Usiądź i zwyczajnie rozpocznij to, co dotychczas odkładałaś. Zrób to teraz.
  • Zadaj sobie pytanie: „Jaka najgorsza rzecz może mi się przydarzyć, jeśli zrobię teraz właśnie to, co ciągle odkładam na później?”. Odpowiedź z reguły jest tak niegroźna, że sama/sam się zdziwisz, jak szybko wciągnęło Cię to, co miałaś/miałeś zrobić. Nie będziesz miała/miał powodu, by dalej się bać.
  • Wyznacz sobie ściśle określony odcinek czasu (np. piątek od godziny 16.00 do 16.15), który poświęcisz wyłącznie na to, co odkładasz, a co wiąże się z Twoim nowym celem.
  • Pomyśl: „Jestem zbyt ważna/ważny, by żyć w nerwach z powodu czegoś, co muszę zrobić. Ja, kochając kogoś, nie traktowałabym go w ten sposób – to dlaczego siebie chcę tak traktować?”.
To dopiero początek długiej listy sposobów, które już za chwilę możesz poznać dzięki ebookowi „Ja i cele”.

Dostępna także specjalna wersja dźwiękowa – AUDIOBOOK


Celem ebooka jest to, by czytelnik odnalazł naturalną automotywację, poznając siebie (określając, jakim jest człowiekiem, co jest dla niego ważne), a następnie wyznaczył cele, do których będzie dążył (w zgodzie ze sobą) – to jest sekret naturalnej, najsilniejszej automotywacji (bo płynącej z wnętrza).

Co powinieneś wiedzieć, by się skutecznie motywować?

  • Jaki wpływ na automotywację ma temperament?
  • Jak odkryć i spełnić naprawdę SWOJE marzenia? (nie rodziców czy otoczenia...)
  • Jak z pojawiających się przeszkód uczynić źródło swojej SIŁY?
  • Jak wykorzystać fakt osiągnięcia celu?
  • Dlaczego ZWLEKAMY z wykonaniem pewnych zadań?
  • Jak skutecznie pokonać skłonność do odkładania spraw na później?
To wszystko i wiele więcej odkryje przed Tobą nowy, trafiający w samo sedno sprawy ebook „Ja i cele”. Gromadzi on wiedzę pokoleń, od antyku po współczesnych amerykańskich autorów motywacyjnych, prezentując ją w sposób lekki i przyjemny w odbiorze.
Sebastian Schabowski„Powiem krótko: Przeczytasz. Zastosujesz. Osiągniesz swoje cele. Dokładnie tak to wygląda! Od wielu lat studiuję literaturę motywacyjną, głównie amerykańską, ale ten ebook jest po prostu przełomowy. Mamy ogromne szczęście, że jest on dostępny po polsku i każdy może się z nim zapoznać i zmienić swoje życie. Drugiej tak skutecznej, kompleksowej i dostosowującej się do indywidualnych potrzeb czytelnika publikacji na ten temat po prostu NIE MA”.
Sebastian Schabowski, autor książki „Potęga jednego e-maila”.
Czy profesjonalne szkolenie motywacyjne o wartości ponad 1000 zł może zmienić Twoje życie? Oczywiście. A co, gdyby takie szkolenie było dostępne KILKADZIESIAT RAZY TANIEJ i mógłbyś je przeprowadzić sam dla siebie, gdziekolwiek jesteś, kiedykolwiek chcesz? Na przykład właśnie teraz?
Ebook ten to kurs, który dzięki ćwiczeniom i testom dostosowuje się dokładnie do CIEBIE (bo w końcu to TY udzielasz odpowiedzi). Dzięki temu pomaga Ci dokładnie tam, gdzie TY najbardziej potrzebujesz pomocy
  • ZNASZ TO?
  • Stopem po motywacji – co to jest?
  • Twój temperament a automotywacja
  • Jaka/jaki jesteś i czego pragniesz?
  • Moje mocne strony - autoanaliza
  • KTO I/ LUB CO WPŁYWA NA TWOJE ŻYCIE?
  • Przeszkody – źródło Twojej siły
  • Cele – dlaczego są takie ważne?
  • Gdy cel został osiągnięty
  • KONTRAKT
  • Zwlekanie – dlaczego tak robimy?
  • ZWLEKANIE – praktyczne techniki pomagające w usuwaniu t endencji d o zwlekania
  • Rozmowy z mózgiem, moim przyjacielem
  • Kilka słów na zakończenie

Opinie o ebooku: Ja i cele

"Przydatna wiedza."
Adam Badurski, Technik Informatyk.
"Ksiazka dla ludzi ktorzy chca osiagac sukcesy w zyciu osobistym jak i zawodowym. Goraco polecam !!!"
Mariusz Ocaluk, Przedsiębiorca, handel hurtowy i detaliczny
"Jeśli szukasz motywacji do podjęcia działania, ta książka Ci napewno pomoże."
Wojciech Siwiec, uczeń szkoły średniej
"Bardzo dobra pozycja. Osoby, które nie wierzą, że warto wyznaczać sobie cele i dążyć do ich realizacji powinny przeczytać tą pozycję jako obowiązkową. Wyznaczanie celów jest istotne i każdy o tym wie, ale doprowadzić do ich realizacji to już co innego. Ja po przeczytaniu tego ebooka ćwiczę, żeby mi się chciało dążyć do wyznaczonego celu."
Edyta Banasik,
"Ciekawie ćwiczenia motywacyjne, które (jeśli się jest konsekwentny) dają niezłe rezultaty. Sprawdzone... więc polecam ;-)"
Józef, inwestor
"Z punktu widzenia zawodowego bardzo polecam wszystkim, którzy mają problemy z motywacją."
Andrzej Dworakowski, terapeuta uzależnień, lat 51
"Bardzo dobra książka! Szkoda tylko, że nie miałem takiej literatury już przed 15 laty. Na pewno polecę swoim znajomym."
Marek Gil,
"Dzięki ebookowi "Ja i cele" poznałem wiele ćwiczeń oraz bardzo ciekawe (nieznane mi dotąd) sztuki automotywacji. Przyznam się szczerze - ta książka naprawdę potrafi zmotywować do działania. Przekonałem się o tym na własnej skórze."
Tomasz Biedrzycki, mechanik samochodowy, 19 lat
"Polecam każdemu, kto nowe działania zwykle zaczyna od wątpliwości i małej wiary w sukces. Znakomity podręcznik - nie do czytania, tylko do osobistej pracy nad własnym rozwojem."
Joanna, własna działalność gospodarcza
"Wiedza zawarta w tym ebooku wydaje się być podstawowa i oczywista. Niby wszyscy to wiedzą jednak nie do końca. Dzięki tej książce można zrozumieć mechanizmy kierujące naszym życiem. Każdy z nas jest inny i każdy z nas potrzebuje różnych dróg do osiągnięcia szczęścia, lecz wszyscy potrzebujemy jakiegoś celu. Bo gdy go nie ma, życie wydaje się nie mieć szczęścia. Jest takie przysłowie "Jeśli nie wiesz dokąd idziesz, na pewno zajdziesz gdzieś indziej"."
Krzysztof Wojtas, student, 24 lata
"Książka uświadomiła mi nie tylko to co już wiedziałam, ale nie chciałam się do tego sama przed sobą przyznać (bo bylo mi wstyd). Jednak - co najważniejsze - dzięki zawartym w niej ćwiczeniom i świetnemu językowi po prostu wzięłam się za siebie! Sprawiam aby każdego dnia mi się chciało!"
Anna Rutkiewicz, 27 lat
"Polecam każdej osobie stojącej na rozdrożu. Bardzo praktyczne ćwiczenia. Pomagają zrozumieć siebie i swoją sytuacje. Dzięki ebookowi ruszyłam z miejsca i zaczęłam nareszcie skreślać z długiej listy kolejne zrealizowane cele. "
Ania Śladewska, właścicielka firmy
"Ta książka nakierowuje mnie na to, czym powinienem się zajmować, a także pomaga mi bliżej siebie poznać, jaki naprawdę jestem."
Patryk Filipiak, student, 20 lat
"Niezwykle wartościowy e-book, który w prosty sposób pokazał mi jak zrozumieć istotę prawdziwej motywacji i jak ją rozwijać. A także pomógł mi określić mój charakter i temperament. Serdecznie polecam."
Michał G., maturzysta, 18 lat
"Podobały mi się konkretne przykłady znanych ludzi, to że, każdy ma przeszkody, ale można je pokonac - byle tylko wiedzieć, do czego się zdaża. "
Irena Lasończyk, studentka fizjoterapii
"Dzięki praktycznym ćwiczeniom zawartych w książce nauczyłem się jak wykonywać z sukcesem wyznaczone sobie cele."
Jan Sikorawww.bxx.pl
" Poradnik jest bardzo wygodny dla użytkownika. Ani zbyt uproszczony, skrótowy, ani zbyt skomplikowany.To bardzo ułatwia jego użycie i uzyskanie praktycznych efektów."
Andrzej Chaberski, Technik elektronik, 45 lat
"Poznalam bardziej sama siebie, uswiadomilam sobie istnienie cech charakteru do ktorych nie chcialam sie przyznawac. Teraz znam siebie lepiej i dzieki temu nie popelniam tych samych bledow dwa razy!"
Katarzyna Nagorka, 27 lat
"Jeżeli naprawdę chcesz coś osiągnąć i chcesz wyznaczyć cele, które są naprawdę zgdone z samym sobą, to koniecznie musisz przeczytać tę książkę. Gorąco polecam."
Sławek Pawlikowski, 28 lat
"„Ja i cele” to praktyczny poradnik Małgorzaty Dwornikiewicz prowadzący czytelnika krok po kroku poprzez konstruowanie i realizację celów życiowych. Tylko wyznaczając sobie cele i konsekwentnie je realizując, jesteśmy w stanie uporządkować swoje życie i wewnętrznie się rozwijać zgodnie ze swoimi marzeniami i wartościami, a zarazem być wiernym swojej misji życiowej. Autorka w sposób praktyczny poprzez odpowiednie ćwiczenia oparte na bazie samopoznania, pomaga czytelnikowi w skonstruowaniu swoich realistycznych celów, a przestrzegając go przed ewentualnymi przeszkodami, skutecznie motywuje do realizacji, wzmagając chęci osiągania sukcesów. Polecam tą książkę elektroniczną wszystkim niezdecydowanym i mającym trudności z motywowaniem się do działania. Napisana w przystępny sposób, jasno formułuje poszczególne etapy ćwiczeń, poszerzając sferę samopoznania i samorealizacji. "
Urszula Ruszkowska, Archeolog z zawodu
"Bardzo ciekawe,daje do myślenia,wystarczy troszke wonej chwili. Polecam."
Dariusz M., Pracownik fizyczny,33l
"Naprawdę warto przeczytać. W życiu warto mieć cele i ich realizować, a ten ebook pozwoli lepiej zrozumieć siebie i realizować swoje marzenia."
Katarzyna Nowotka, mam 30 lat, ciekawą pracę i wiele do osiągnięcia
"Materiał świetnie opracowany, studiując treść dokładnie można zastanowić się jak precyzyjniej zaplanować dalszą swoja przyszłość. Można też przeanalizować dotychczasowe osiągnięcia oraz przyjrzeć się dotychczasowej działaności."
Józef Nawrot, 48 lat, zajmuje się konsutacjami finansowo-ubezpieczeniowymi
"E-book jest dobry, pozwala uporządkować cele życiowe w konkretny sposób, zmuszając do wykonania tego od razu z względu na gotowy arkusz i to z komentarzem. Polecam innym !"
Artur Gomółka, 33 lata, muzyk
"Jest coś takiego w tej książce co popycha Cię do przodu, dalej. Chociaż w pierwszym momencie przed ćwiczeniem ma sie ochotę to zostawić, to jednak idziesz dalej. (...) Przeczytanie, przepraszam przerobienie tego ebooka spowodowało, że "wzięłam się w garść", przestałam się użalać nad sobą. Postawiłam sobie inne cele, te których realizacja zależy ode mnie. I zrobiło się całkiem fajnie a do tego jeszcze to ćwiczenie - nie wiemy ile możemy zrobić dopóki nie zrobimy."
Dorota Gołata, 52 lata, ekonomistka, specjalista ds. SKW i Organizacji
"Zawartość wskazówek teoretycznych oraz praktycznych to zestawienie już zasługujące na wyróżnienie. Ebook ten zawiera te dwie części, a do tego napisany w sposób, który chyba w każdej dziedzinie wskazuje to co najistotniejsze - cel. Wskazuje również drogę do tego celu, która często wydaje się prosta a czasem tworzy niezły labirynt."
Krzysztof Wilkosz, 45 lat, elektronik, własna firma
"- zmieniłam nastawienie do życia, wszystko teraz widzę zupełnie w innym świetle;
- poznałam wiele technik motywacjnych, które pomagają mi w codziennym zyciu;
- nauczyłam się udoskonalać swoje słabe strony.

Uważam, że ebook \"Ja i cele\" dostarcza bardzo wiele cennych informacji zarówno o nas samych jak i o innych ludziach. Autorka udziela wskazówek czytelnikowi jak można realizować swoje cele i osiągnąć to czego pragnie się w życiu. Ta pozycja zainteresowała mnie przede wszystkim z jednego powodu. Otóż różni się ona od innych książek czy poradników jakie dotąd czytałam tym, że oprócz części teoretycznej, zawiera też część praktyczną. Ta część praktyczna jest ciekawa, ponieważ informuje czytelnika o wielu rzeczach: o jego temperamencie, o udoskonaleniu słabych stron i wzmocnieniu mocnych stron, o radzeniu sobie z przeciwnościami itp. Moim zdaniem, każdy kto sięgnie po tego ebooka będzie zdumiony, jak wiele może jeszcze zmienić w swoim życiu na lepsze."
Anna Wiktorska, 33 lata, ekonomista na Politechnice Szczecińskiej
"E-book "Ja i cele" prowadzi do głębszego poznania i zrozumiania siebie, swoich pragnień, oczekiwań, obaw i wątpliwości. Autorka publikacji koncentruje się wokół przydatnych ćwiczeń, ilość teorii ograniczając do niezbędnego minimum. Zacheca czytelników, by w skupieniu wykonać każde ćwiczenie i zastanowić się nad ich wynikami, by z nowej wiedzy o swoim wnętrzu móc czerpać to, co najlepsze. Z pewnością nie jest to materiał, który przeczyta się jak dobrą powieść, po czym odłoży na półkę i zapomni."
Monika Sieniawska, specjalista ds. marketingu, miłośniczka sportu i motoryzacji
"Wyjątkowo cenne opracowanie! To taki osobisty profesjonalny menedżer, potrzebny w każdej sytuacji. Albo kryształowa kula, w którą patrząc, coraz więcej wiesz o sobie."
Anna Sierpień, 40 lat, wolny zawód, milośniczka dobrych książek
"Ebook uświadamia nam, w jaki sposób nasz umysł segreguje zadania w zalezności od priorytetu, czyli przy użyciu odpowiedniej motywacji."
Igor Ziemiański, 15 lat
"Dzięki testom i ćwiczeniom tu zawartym dowiedziałem się dużo nowego o swojej osobowości i upewniłem się, że cele, które sobie wcześniej wyznaczyłem są tym, czego naprawdę chcę. Wielu po lekturze zostałoby mocno zmotywowanych do osiągania Swoich celów, ale ja potrzebuję czegoś mocniejszego. Polecam tym, którzy nie tkwią akurat w tym czasie w jakiejś wyjątkowo trudnej sytuacji życiowej."
Tomasz Pauliński, 31 lat, żonaty, specjalista w dużej firmie, wszechstronny w przydługim życiu
"Napewno, inaczej patrzę na rzeczywistość, zdecydowanie należy wyznaczać sobie CELE, a do dzisiaj nie byłem tego taki pewien i nie zdawałem sobie sprawy z ważności tej kwestii."
Tomasz Sikorski, 31 lat, pracownik umyslowy
""Ja i cele" to znakomity podręcznik, który zaprowadzi nas w sfere marzeń i pozwoli tam na długo pozostać. Na tak długo aż osiągniemy wyznaczony cel i odniesiemy swój życiowy sukces. Nie bez kozery zresztą używam tutaj słowa "podręcznik", bowiem znaleźć możecie tutaj wiele różnych ćwiczeń, przez które naprawdę warto przejść - bardzo one pomagają oraz motywują. A dowodem na to niech będzie bardzo przychylna wypowiedź znakomitego trenera NLP - Łukasza Milewskiego. A ja się pod tym jak najbardziej podpisuję i polecam wszystkim lekturę tego e-book'a."
Adam Hycnar, 19 lat, student
"Dzięki temu ebookowi można poznać swoje słabości i skutecznie walczyć z nimi. Bardzo pomocna wiedza w dążeniu do celu. "
Mariola G, 42 lata, własna działalność gospodarcza
"Dzięki ebookowi "Ja i cele" zrozumiałam dlaczego do tej pory miałam problemy z osiąganiem moich celów, zrozumiałam jak ważna jest motywacja i jej jakość. Zawsze miałam fajne i ciekawe pomysły, ale co wydawało mi się dziwne, często nie potrafiłam ich doprowadzić do końca."
Anna Król, 23 lata, studentka z Wiednia

No comments:

Post a Comment