Wednesday, January 5, 2011

Marketing impulsowy-SCOTT LEWIS I JOE VITALE


str.103

ISBN:

978-83-7582-610-4

Jak wywołać u Klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej?

Czego możesz nauczyć się od kasyn z Las Vegas? Istnieje ogromna ilość "szczegółów", które powodują, że kasyna niezwykle skutecznie "wyciągają pieniądze" od swoich klientów.
Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz).

Dlaczego marketingowa wiedza i doświadczenie właścicieli kasyn są praktyczne uniwersalne?

Proces podejmowania decyzji o zakupie jest podobny, bez względu na to, czy kupujesz żetony w kasynie, ebooki w naszym serwisie, czy samochód u dealera samochodowego... Zobacz, jak wiele wspólnego ma marketing kasyn z marketingiem internetowym:
"Gdy klient jest gotów zapłacić, ułatw mu to jak najbardziej. Honoruj jak najwięcej głównych rodzajów kart kredytowych, kart debetowych, czeków, czegokolwiek. Zakupy pod wpływem impulsu wymagają od Ciebie błyskawicznego finalizowania transakcji. Opóźnienia prowadzą do wahania i, w konsekwencji, do utraty klientów. Ta zasada sprawdza się także w sieci." - takich przykładów znajdziesz wiele w całym ebooku „Marketing impulsowy”.
To nie przypadek, że współautorem opisywanego tu ebooka jest dr Joe Vitale - ekspert w dziedzinie marketingu internetowego, który napisał między innymi bestseller "Hipnotyczny Marketing".
"Reklamy kasyn pokazują uśmiechniętych ludzi z workami pieniędzy, nie ludzi siedzących przy automatach otoczonych dymem papierosowym, sięgającym co chwila po kolejną monetę. To działa w dowolnym innym biznesie. Jeśli budujesz mieszkania, w reklamie pokazuj uśmiechniętych klientów, chwalących się nowym mieszkaniem. W sieci, pokazuj końcowy rezultat korzystania z Twoich usług.
W skrócie, sprzedajesz marzenia, a nie sposoby na ich realizację. Sprzedajesz stek, nie to jak go przyrządzasz."
Oto niektóre z 49 zasad marketingu impulsywnego, które znajdziesz w książce „Marketing impulsowy”:
  • Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
  • Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
  • Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
  • Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
  • Zasada “O mały włos”
  • Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
  • Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
  • Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
  • Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
  • Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
  • Osobiście zaadresowane listy do klientów
  • Znajdź odpowiednie “połączenie”
  • Przyciągaj ludzi jedzeniem
  • Zanim jeszcze pochłonie Cię zgłębianie tajników impulsywnego marketingu, przestań się na chwilę zastanawiać, jak szybko zwróci Ci się inwestycja w tego ebooka i działaj:



  • Opinie o "Marketing impulsowy"

    1. Świetna książka. Pokazuje jak niewiele wystarczy aby utrzymać człowieka dłużej na swojej stronie www. Czasem wystarczy kilka drobnych zmian pewnych drobiazgów i całkiem inaczej patrzy się na stronę.
      opinia do wersji pdf
      Michał Musiejuk
    2. Ciekawa lektura dużo prostych ale praktycznych rozwiązań, niewątpliwie niektóre techniki zaprezentowane w "marketing Impulsywny" zaimplementuję do swojego biznesu.
      opinia do wersji pdf
      Rafał BłażejewskiJestem doradcą finansowym, prowadzę firmę pośrednictwa finansowego.
    3. Ksiązka bardzo ciekawa , jak każda ze "zlotych myśli" myśle ze kazdy powinien ją przeczytac , bez względu na to co robi w życiu i czym sie zajmuje .
      opinia do wersji pdf
      Marcinstudent
    4. Tak cieniutka książeczka dała mi tyle pomysłów na usprawnienie mojego biznesu, że nie starczy mi życia, aby wszystko zrealizować.
      opinia do wersji pdf
      Dorotabusinesswomen
    5. Już same nazwiska gwarantują wartość pozycji. Abecadło oddziaływania na klientów - na ich emocje. Mnóstwo wskazówek i rad.

      • WSTĘP - DAN KENNEDY
      • JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY?
      • 49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO
      • 1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania?
      • 2. Sprzedawaj marzenia – nie sposoby na ich realizację
      • 3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy
      • 4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią
      • 5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej
      • 6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy
      • 7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę
      • 8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt
      • 9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy
      • 10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna
      • 11. Strategiczne znaczenie kolorów
      • 12. Zasada “O mały włos”
      • 13. Niewielkie, częste wygrane
      • 14. Drobne zmiany w tym co znane
      • 15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko, co męczące
      • 16. Specjalny zapach może zachęcać do hazardu
      • 17. Niech projekt wzbudza niepokój
      • 18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone
      • 19. Najmij statystów
      • 20. Wykorzystaj wąskie korytarze
      • 21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu do wnętrza
      • 22. Minimalistyczny wystrój kasyn
      • 23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno
      • 24. Niskie sufity
      • 25. Podziel kasyno na mniejsze części
      • 26. Niech przejścia z dywanami prowadzą do głównych sal
      • 27. Zrób użytek ze znaków
      • 28. Jak zmusić klientów żeby sami “biegli” do Ciebie?
      • 29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką
      • 30. Kluby graczy jako źródło pozyskiwania danych
      • 31. Kluby graczy zachęcają do gry
      • 32. Płać za przegrywanie
      • 33. Kradzione tuczy
      • 34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić!
      • 35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze
      • 36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską
      • 37. Obstaw za jedynie $1 w Karaibskim Stud Pokerze
      • 38. Pamiątkowe sztony
      • 39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy
      • 40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę?
      • 41. Dodatkowe zyski
      • 42. Dźwięk zwycięstwa
      • 43. Osobiście zaadresowane listy do klientów
      • 44. Turnieje dla graczy
      • 45. Slogany nie wystarczą
      • 46. “Zwiąż” klienta ze sobą
      • 47. Znajdź odpowiednie “połączenie”
      • 48. Przyciągaj ludzi jedzeniem
      • 49. Co jeszcze?
      • BONUS 1
      • Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji
      • BONUS 2
      • To gdzie jesz również ma wpływ na zyski!
      • BONUS 3
      • Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy?
      • BONUS 4
      • Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas
      • BONUS 5
      • Chytre sztuczki kasynowe
      • 1. Zamykaj ludzi w środku
      • 2. Spróbuj ich nieco podchmielić
      • 3. Trzymaj ich “przy nadziei”
      • BONUS 6
      • Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas
      • • Flamingo
      • • Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do Ciebie przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze
      • • Jay Sarno część 2 - Circus Circus
      • • Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus
      • • Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym, oraz siła środowiska
      • BONUS 7
      • Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World
      • O AUTORACH

  • No comments:

    Post a Comment