Saturday, January 8, 2011

Marketing internetowy w praktyce Angus Mcleod




str. 312

ISBN:

978-83-7582-406-3

Dowiedz się krok po kroku, jak rozkręcić  dochodowy biznes w Internecie.

"Internet to Klondike XXI wieku"
Tak twierdzi człowiek, który zdobył największy w historii majątek - Bill Gates. Jeśli istotnie tak jest, to ebooka"Marketing internetowy w praktyce" trzeba by porównać do mapki, na której precyzyjnie wyrysowano położenie wszystkich oczekujących na poszukiwaczy złotonośnych działek.
Ktoś, komu taka mapka wpada w ręce, może oczywiście z nią zrobić co zechce. Może jej użyć na rozpałkę, zmiąć i rzucić do zabawy kotu, oprawić w ramkę i podarować sąsiadce... Może też zdecydować się wykorzystać okazję i zdobyć bogactwa.
Skoro jesteśmy przy gorączce złota, pozwól, że nieco rozwinę ten temat.
Nie wiem czy słyszałeś, ale najnowsze badania potwierdziły fakt, w który wielu wątpiło: wielkie "gorączki złota" XIX wieku naprawdę stworzyły znaczną ilość milionerów. Badania te ujawniły też jednak inną, mniej oczywistą rzecz. Otóż tylko 5% tych milionerów to poszukiwacze złota, którym się udało coś znaleźć. Całe pozostałe 95% stanowili ci, którzy dostarczali poszukiwaczom kilofów, spodni wzmacnianych na kolanach i siedzeniu, sucharów... i masy innych potrzebnych im produktów. A przecież na każdego takiego przedsiębiorcę musiało przypadać setki poszukiwaczy! Jak ogromny zatem odsetek spośród nich musiał dochodzić do bogactwa!
Wyobraź sobie całą tę sytuację. Podczas gdy poszukiwacze szarpali się po omacku, a większość z nich w końcu rezygnowała i wracała do normalnego życia, rozczarowana i biedniejsza niż kiedykolwiek, inteligentny i energiczny przedsiębiorca mógł być praktycznie pewny, że prędzej czy później mu się uda i zdobędzie bogactwo.
Była to niejako premia za to, że zamiast trzymać się "sprawdzonych i pewnych" metod zarabiania pieniędzy, czyli prowadzić sklep na rogu albo pracować na fermie, ruszył tam, gdzie tuż pod ziemią leżało złoto. A także i za to, że nie zwiedziony pozorną łatwością osiągnięcia go, nie spekulował, tylko włożył całą energię w rozwijanie swego biznesu. Biznesu z jednej strony zwyczajnego, bo spełniającego wszelkie wymagania dobrego biznesu, z drugiej jednak całkiem niezwykłego, bo dostosowanego do niezwykłych warunków i dającego niezwykle wysokie zyski...
Minęło wiele lat i dzisiaj znowu jest tak samo. Teraz żyłą złota - bez porównania bogatszą i bez porównania bardziej dostępną od tamtych - jest Internet. Ale zdziwiłbyś się, jak wciąż niewielu ludzi zdaje sobie z tego sprawę! Ty już to wiesz, to dużo. Wiesz już, na jakim terenie powinieneś prowadzić swój biznes. Pytanie, czy jesteś już wyposażony w bardzo skuteczne narzędzie jakim jest marketing internetowy?
Z publikacji "Marketing internetowy w praktyce" możesz dowiedzieć się, jak to konkretnie zrobić. Czyli jak zaadoptować odwieczne zasady skutecznego prowadzenia biznesu do globalnej rzeczywistości Internetu, aby być wśród wygranych naszej dzisiejszej gorączki złota.
"Świat jest podzielony w stosunku 80/20, także w dziedzinie marketingu i jego skuteczności. Jeśli chcesz należeć do 20% osiągających sukces, to ta publikacja jest dla Ciebie lekturą obowiązkową."
Krysztof Abramek, 44 lata, elektronik, konsultant HYIP
"Marketing internetowy w praktyce" - jeśli zainteresował Cię ten tytuł i jeśli doczytałeś do tego miejsca, to przecież oczywiste, że zadasz sobie odrobinę trudu, aby ściągnąć darmowy fragment, zapewne też poświęcisz nieco czasu na przestudiowanie go. A potem sam będziesz już wszystko wiedział, zgoda?

"Jest to kompletne wprowadzenie do całej tej fascynujacej i zyskownej problematyki oparte na osobistych doświadczeniach autora, zrozumiale napisane i przełożone na język polski ze znajomością rzeczy"
Tak znacząca publikacja nie tylko daje wydawcy satysfakcję, ale nakłada też dodatkową odpowiedzialność. Sprawia także pewne specjalne utrudnienia. Musieliśmy znaleźć tłumacza, który nie tylko świetnie zna angielski, ale też do głębi rozumie obszerną i wciąż dla ogromnej większości ludzi tajemniczą dziedzinę. Nam się to udało!
W publikacji "Marketing internetowy w praktyce", którą możesz zakupić już teraz, znajdziesz odpowiedzi na wiele spośród najważniejszych pytań dotyczących marketingu internetowego i e-biznesu.
"Internet ma wielką siłę. Miliony ludzi codziennie go przegląda. W dobie kryzysu,problemem staje się brak pracy - wielu z nas,szuka pracy przez Internet (nie mówię tu o łańcuszkach, piramidkach itp.) Od czego zacząć, do czego potrzebna jest strona internetowa, co jest najlepszym biznesem w Internecie i wiele, wiele innych arcyciekawych porad.To jest fantastyczne szkolenie marketingowe!"
Malgorzata Adamczyk, jestem konsultantem w firmie zajmującej się odszkodowaniami 

  • WSTĘP
  • - ZAPOMNIJ O WSZYSTKIM, CO DOTYCHCZAS SŁYSZAŁEŚ!
  • - CZY NADAJESZ SIĘ NA INTERNETOWEGO PRZEDSIĘBIORCĘ?
  • - INTERNET - NARZĘDZIE W TWOIM BIZNESIE
  • - TUTAJ ODPOWIEDNI PRODUKT SAM SIĘ SPRZEDAJE
  • - ELASTYCZNY BIZNESPLAN
  • - DLACZEGO INTERNETOWY MARKETING JEST TAK SKUTECZNY?
  • 1. JAK ROZPOCZĄĆ
  • 1.1 JAK UCZYNIĆ SWĄ WITRYNĘ ATRAKCYJNĄ, INTERESUJĄCĄ I INTERAKTYWNĄ
  • 1.2 NAWIGACJA
  • 1.3 JAK PRAWIDŁOWO ZAPLANOWAĆ SWOJĄ WITRYNĘ
  • 1.3.1 Wartościowa zawartość
  • 1.3.2 Łatwość dostępu do informacji
  • 1.3.3 Szybkość dostępu do informacji
  • 1.3.4 Prosto i przejrzyście skomponowane strony
  • 1.3.5 Informacja dotycząca ściągania plików
  • 1.3.6 Problemy z wygodą użytkowania witryny
  • 1.4 INTERAKTYWNOŚĆ I PERSONALIZACJA
  • 1.5 GRAFIKA
  • 1.6 TEKSTY REKLAMOWE NA WITRYNIE
  • 1.7 WYBÓR NAZWY DOMENY
  • 1.7.1 Wygasłe domeny mogą Ci zapewnić nieprawdopodobny ruch
  • 1.8 HOSTING
  • 1.9 TESTOWANIE POPRAWNOŚCI DZIAŁANIA WITRYNY
  • 1.9.1 Korzystanie z dostępnych statystyk dotyczących witryny
  • 1.9.2 Monitorowanie sprzedaży
  • 1.10 ZDOBYWANIE I PODTRZYMYWANIE ZAUFANIA KLIENTÓW
  • 2. POMYSŁY NA INTERNETOWY BIZNES
  • 2.1 JAKIE BIZNESY ODNOSZĄ SUKCES W INTERNECIE?
  • 2.2 CO POWINIENEŚ SPRZEDAWAĆ - PRODUKT CZY USŁUGĘ?
  • 2.3 ZNACZENIE SPRZEDAŻY TYPU BACK-END
  • 2.4 CROSS-SELLING
  • 3. SEKRETY ZDOBYWANIA RUCHU ZA POMOCĄ WYSZUKIWAREK
  • 3.1 JAK DZIAŁAJĄ WYSZUKIWARKI?
  • 3.2 NAJWAŻNIEJSZE OBECNIE WYSZUKIWARKI
  • - Google
  • - Yahoo
  • - AltaVista
  • - Inktomi
  • - Lycos
  • - Excite
  • - Looksmart
  • - AOL Search
  • 3.3 ALGORYTMY POZYCJONOWANIA
  • - Google
  • - Yahoo
  • - Inktomi (MSN Search, AOL Search, Hotbot)
  • - AltaVista
  • 3.4 SŁOWA KLUCZOWE I OPTYMALIZACJA WITRYNY
  • 3.5 TEKSTY NA WITRYNIE A OPTYMALIZACJA
  • 3.6 REJESTROWANIE WITRYNY W WYSZUKIWARKACH
  • 3.7 KATALOGI INTERNETOWE
  • 3.7.1 Rejestracja w KATALOGACH
  • 3.8 SERWISY TYPU "PŁAĆ ZA KLIKNIĘCIE"
  • 3.8.1 Pokaż mi pieniądze!
  • 3.8.2 Rejestracja witryny w serwisach typu "płać za kliknięcie"
  • 3.8.3 Google AdWords i Premium Advertising
  • 3.9 LINK POPULARITY I ANALIZA LINKÓW
  • 3.9.1 Linki wzajemne i witryny partnerskie
  • 3.9.2 Wybór partnera do wymiany linków
  • 3.9.3 Analiza linków przychodzących
  • 3.10 OPTYMALIZACJA WITRYNY ZE WZGLĘDU NA WYSZUKIWARKI
  • 3.11 MONITOROWANIE STATYSTYK
  • 3.12 NA KONIEC SŁOWO NA TEMAT SPAMU
  • 4. KUPOWANIE REKLAMY I UTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH KLIENTÓW
  • 4.1 BANNERY
  • 4.1.1 Mały slownik bannerologii
  • 4.1.2 Ekonomia bannerów
  • 4.2 LINKI TEKSTOWE
  • 4.3 SERWISY OGŁOSZEŃ
  • 4.4 ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW
  • 4.5 NIECO O SKUTECZNEJ REKLAMIE
  • 4.6 ZAAWANSOWANE MONITOROWANIE SKUTECZNOŚCI REKLAM
  • 5. WZBOGAĆ SIĘ NA PROGRAMACH PARTNERSKICH
  • 5.1 JAK ZOSTAĆ PARTNEREM
  • 5.2 JAK URUCHOMIĆ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI
  • 5.3 JAK RADZIĆ SOBIE ZE PROBLEMEM SPAMU
  • 5.4 JAK TO ROBIĆ I JAK MONITOROWAĆ SWOJE WYNIKI
  • 5.5 OCENA WYNIKÓW
  • 5.6 JAK PRZYCIĄGAĆ PARTNERÓW
  • 5.6.1 Klasyfikacja partnerów i jaki z tego pożytek
  • 5.6.2 Kilka łatwych do uniknięcia błędów
  • 5.7 LINKSHARE - PROGRAM PARTNERSKI, KTÓRY MOŻE DAĆ PIĘKNE ZYSKI
  • 5.8 SYSTEM ZARZĄDZANIA PROGRAMEM PARTNERSKIM Z WBUDOWANĄ OBSŁUGĄ PŁATNOŚCI - CLICKBANK
  • 6. EKSPLOZJA ZYSKÓW ZA POMOCĄ EMAIL-MARKETINGU
  • 6.1 ZDOBYWANIE ADRESÓW EMAIL
  • 6.2 LISTY MAILINGOWE TYPU DOUBLE OPT-IN
  • 6.3 INTELIGENTNA IDENTYFIKACJA ADRESATÓW REKLAMY
  • 6.4 WYNAJĘCIE ALBO KUPIENIE LISTY
  • 6.5 WYSKAKUJĄCE OKIENKA (POP UPS)
  • 6.6 TAKTYKI EMAIL-MARKETINGU
  • 6.6.1 Jak pisać nagłówki zwracające uwagę i skutecznie sprzedające?
  • 6.6.2 Jak powiększać swą listę adresów email
  • 6.6.3 Zwykły tekst czy HTML?
  • 6.7 KIEROWANIE KAMPANIAMI EMAIL-MARKETINGU
  • 6.7.1 Personalizacja w email-marketingu
  • 6.7.2 Inteligentna segregacja adresatów
  • 6.7.3 Jak często i kiedy dokładnie powinieneś wysyłać maile?
  • 6.7.4 Żadnego spamowania!
  • 6.8 ANALIZA KAMPANII EMAIL-MARKETINGU
  • 6.8.1 Monitorowanie rezultatów
  • 6.8.2 Jak zwiększyć skuteczność kampanii
  • 6.8.3 Czy chytrość popłaca?
  • 6.9 AUTORESPONDERY
  • 6.10 WEZWANIE DO DZIAŁANIA, CZYLI JAK SFINALIZOWAĆ TRANSAKCJĘ
  • 6.11 PRZYKŁAD SKUTECZNEGO MARKETINGOWEGO EMAILA
  • 7. NEWSLETTERY INFORMUJĄ I SPRZEDAJĄ
  • 7.1 ZALETY NEWSLETTERA JAKO NARZĘDZIA W MARKETINGU
  • 7.2 JAK STWORZYĆ SKUTECZNY NEWSLETTER
  • 7.3 SKUTECZNA KAMPANIA ZA POMOCĄ NEWSLETTERA KROK PO KROKU
  • 7.4 ZDOBYWANIE ABONENTÓW I DANYCH KONTAKTOWYCH
  • 7.5 REKLAMA W NEWSLETTERACH
  • 7.6 PROMOWANIE PROGRAMU PARTNERSKIEGO ZA POMOCĄ NEWSLETTERÓW
  • 7.7 BLOGI
  • 7.8 PLANOWANIE NEWSLETTERA
  • 7.9 EZINY I JOINT VENTURES
  • 7.10 OBSŁUGA LISTY MAILINGOWEJ - SERWERY LIST PŁATNE I DARMOWE
  • 8. JOINT VENTURES-PARTNERSTWO DLA SUKCESU
  • 8.1 DOBÓR PARTNERÓW
  • 8.2 JOINT SUBSCRIPTIONS
  • 8.3 EXIT POP-UPS
  • 8.4 DOŁĄCZ OFERTĘ KOLEGI
  • 8.5 JAK WZMACNIAĆ SWOJE JOINT VENTURES
  • 8.6 MONITORUJ REZULTATY SWOICH JOINT VENTURES
  • 8.7 UTRZYMUJ SWYCH OBECNYCH KLIENTÓW
  • 9. JAK SPRZEDAWAĆ PRODUKTY INFORMACYJNE W INTERNECIE
  • 9.1 JAK ZNALEŹĆ PISARZA
  • 9.2 O CZYM MÓGŁBYM NAPISAĆ?
  • 9.2.1 Książki dla przyjemności
  • 9.2.2 Książki dające inspirację
  • 9.2.3 Książki dla uczniów i studentów
  • 9.2.4 Książki typu "jak to zrobić"?
  • 9.2.5 Wybór dobrego tematu
  • 10. PRESS RELEASES
  • 10.1 JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ PRESS RELEASE ALBO ARTYKUŁ
  • 10.2 DYSTRYBUCJA TEKSTÓW TYPU PRESS RELEASE
  • 10.3 KIEDY POWINNO SIĘ WYDAWAĆ PRESS RELEASES?
  • 11. MARKETING WIRALNY
  • 11.1 MARKETING WIRALNY TO NIE PIRAMIDA!
  • 11.2 WIRALNY MARKETING ZA POMOCĄ EBOOKÓW
  • 11.3 WIRALNY MARKETING ZA POMOCĄ POCZTY EMAIL
  • 11.4 WIRALNY MARKETING A PROGRAMY PARTNERSKIE
  • 11.5 WIRALNY MARKETING W INTERNECIE
  • 11.6 WIRALNY MARKETING Z UST DO UST
  • 11.7 POMIARY WIRALNEGO EFEKTU I JEGO SKUTECZNOŚCI
  • 12. JAK TWORZYĆ BOMBOWE OPROGRAMOWANIE NIE UCZĄC SIĘ PROGRAMOWANIA
  • 12.1 TWORZENIE ZARYSU PROJEKTU
  • 12.1.1 Lista funkcji
  • 12.1.2 Opowieści użytkownika
  • 12.1.3 Przetwarzanie danych
  • 12.2 STUDIUJ KONKURENCJĘ
  • 12.3 ZDECYDUJ JAKA MA BYĆ CENA
  • 12.4 WYBÓR PROGRAMISTY
  • 12.5 CO BĘDZIE POTRAFIŁ ROBIĆ MÓJ PROGRAM?
  • 12.6 SPISANIE UMOWY
  • 12.7 NALEŻYTE OPAKOWANIE
  • 12.8 OBSŁUGA KLIENTÓW
  • 13. JAK PROWADZIĆ NORMALNE ŻYCIE PRACUJĄC W DOMU
  • 13.1 RÓWNOWAGA MIĘDZY BIZNESEM A RODZINĄ
  • 13.2 KIEDY POWIEDZIEĆ "NIE"
  • 13.3 WEŹ SOBIE WOLNY DZIEŃ PRZYNAJMNIEJ RAZ NA MIESIĄC
  • 13.4 NAUCZ SIĘ SZTUKI KOMPROMISÓW
  • 13.5 UTRZYMYWANIE POZYTYWNEGO NASTAWIENIA POMAGA W BIZNESIE
  • PODSUMOWANIE: OTO WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ BY ZARABIAĆ W SIECI MASĘ PIENIĘDZY...
  • - ZAUTOMATYZUJ SWOJĄ WITRYNĘ - SYSTEMY AUTOMATYZACJI E-BIZNESU
  • - PARĘ OSTRZEŻEŃ
  • - URUCHANIANIE ZYSKOWNEGO INTERNETOWEGO BIZNESU KROK PO KROKU
  • - KOSZTY WŁASNE I ZWROT Z INWESTYCJI



Opinie o "Marketing internetowy w praktyce"

  1. Świetna publikacja. Vademecum e-marketingu. Bardzo pomocna w pisaniu pracy magisterskiej.
    opinia do wersji pdf
    Jacek Błaszczakabsolwent
  2. Autor zamieszcza tutaj bardzo przydatne wiadomości. Polecam zainteresowanym osobom.
    opinia do wersji drukowanej
    Adam Badurskiinformatyk
  3. Jest to mój pierwszy zakup na ZM i uważam go za udany. Książka zawiera wiele wartościowych informacji oraz porad co zrobić aby strona zarabiała więcej. Polecam ją każdemu, bez względu na wiedzę i osiągnięcia. Lektura nie jest ciężka, wręcz przeciwnie, pisana prostym zrozumiałym językiem. Naprawdę dzięki niej można stworzyć potężny, zarabiający serwis internetowy.
    opinia do wersji drukowanej
    Paweł Kolwas17 lat, technik informatyk, uczeń
  4. Wspaniała książka dla każdego e-partnera. Wszyscy partnerzy Złotego Programu Partnerskiego powinni ją przeczytać.
    opinia do wersji
    Przemek Trolaczyke-biznesmen
  5. pouczajaca publikacja
    opinia do wersji pdf
    adam januszewski
  6. Wspaniałe vademecum zawierające wiele interesujących wiadomości na temat różnych możliwości zarabiania w Internecie. Bardzo interesujący jest także ostatni rozdział o tym jak zachować równowagę między pracą w domu (dzięki Internetowi) a życiem osobistym i rodziną. Przy wyjaśnianiu niektórych tematów aktualnych na na terenie Stanów Zjednoczonych korzystna byłaby informacja, czy jest jakiś odpowiednik polski tego tematu. Przecież nie każdy użytkownik Internetu zna biegle język angielski
    opinia do wersji drukowanej
    Ryszard Roszkowskirencista, wykształcenie: zaoczne zawodowe ekonomiczne
  7. Internet ma wielką siłę. Miliony ludzi codziennie go przegląda. W dobie kryzysu,problemem staje się brak pracy - wielu z nas,szuka pracy przez internet(nie mówię tu o łańcuszkach,piramidkach itp.) Od czego zacząć,do czego potrzebna jest strona internetowa,co jest najlepszym biznesem w internecie i wiele,wiele innych arcyciekawych porad. To jest fantastyczne szkolenie marketingowe!
    opinia do wersji drukowanej
    Malgorzata AdamczykJestem konsultantem w firmie zajmującej się oszkodowaniami
  8. Całkiem ciekawa pozycja, godna swojej ceny.
    opinia do wersji pdf
    Witold ZanderPoszukiwacz
  9. Dużo dobrych pomysłów na bycie skutecznym w Sieci. Dobry podręcznik dla początkujących, którzy chcą rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.
    opinia do wersji pdf
    Dorotadziennikarz
  10. Świetny poradnik, bardzo praktyczny. Polecam początkującym !!!
    opinia do wersji pdf
    Kamil CzechowskiKamil, student


No comments:

Post a Comment