Monday, January 3, 2011

Programy partnerskie w praktyce - Tomasz Urban


str.173

ISBN:

978-83-7582-553-4

Odkryj, co jest naprawdę ważne,  aby skutecznie zarabiać w programach partnerskich

Tysiącom osób dano takie same lub podobne warunki do 
zarabiania pieniędzy w programach partnerskich. Każda z nich ma podobne warunki... 
a udaje się to jedynie niewielkiemu procentowi. Dlaczego tak się dzieje?
Tomasz Urban, autor, na temat swojej publikacji
Tomasz Urban"2 lata temu nie miałem o tym zielonego pojęcia... 2 miesiące później otrzymałem pierwszą prowizję, a dziś mogę się z tego utrzymywać. Dzięki tej publikacji dojdziesz do tego samego kilka razy szybciej. Nie starałem się z tej publikacji zrobić jakiegoś uniwersalnego poradnika, bo jak zapewne wiesz poradników na ten temat opisujących co to jest program partnerski, czym są cookies itd jest duża ilość. Nie widziałem sensu tworzenia kolejnego. To są tylko moje przemyślenia na temat tego jak sobie radzę z tym by się motywować, inspirować i działać :-) Wszystko co Ci potrzebne do zarabiania w Programach Partnerskich już masz - ja Ci tylko pomogę to zobaczyć."

Zobacz co możesz osiągnąć:
Zastanawiasz się teraz zapewne, czy faktycznie programy partnerskie mogą przynosić konkretne zyski. Zapoznaj się zatem z poniższą tabelką, a wszystko powinno być jasne:
Tabelka - prowizje
Jak widzisz autor osiągnął pierwsze miejsce w programie partnerskim Złotych Myśli. "Świetnie!" - pomyślisz sobie - "Ale to na pewno był jedyny taki miesiąc, gdzie komuś się poszczęściło." Otóż widzisz... nie do końca tak jest. Tomasz Urban osiąga takie rezultaty cały czas - miesiąc w miesiąc. Żądasz dowodu? Proszę bardzo! Oto i on:
Tabelka - prowizje
To są zrzuty z systemu rozliczeń w programie partnerskim Złotych Myśli.

Autor tego poradnika jest przede wszystkim praktykiem uczestnictwa w programach partnerskich. Swoją wiedzą dzieli się już od dłuższego czasu. Napisał między innymi wiele artykułów dotyczących PP. Teraz powstała wartościowa "biblia" na której możesz bardzo wiele zyskać.

Czego dowiesz się z publikacji "Programy partnerskie w praktyce"?

  • Jak tworzyć ministrony, które zwiększą Twoją sprzedaż nawet o kilkaset procent!
  • Jak wybrać dobrą domenę, która przyciągnie i zatrzyma na Twojej stronie klienta oraz da Ci tym samym czas na przekonanie go do zakupu?
  • Jak się skutecznie wypozycjonować, aby klienci trafiali właśnie do Ciebie?
  • Jak przy użyciu kilku kluczowych słów i technik przekonać do zakupu i zapewnić przy tym komfort i gwarancję satysfakcji z zakupionego towaru?

Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+ 
Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

Ponadto dowiesz się także:

  • Jak pisać artykuły, które będą pracować dla Ciebie 24 godziny na dobę?
  • Jak i dlaczego warto stosować w programach partnerskich marketing partyzancki?
  • Jak się skutecznie motywować i inspirować do działania, aby praca z PP była dla Ciebie przyjemnością? 
  • 1. WSTĘP
  • 1.1. Skąd się wziąłem?
  • 1.2. Co więc jest w tej książce?
  • Po co jest ta książka
  • 1.3. Jak korzystać z tej książki?
  • 2. WYBRYKI UMYSŁU
  • 2.1. Mea culpa, mea culpa
  • 2.2. Nie umiem robić stron WWW...
  • Ja też nie umiałem... ale chciałem
  • Dlaczego to takie ważne
  • Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW...
  • 2.3. Gdybym miał...
  • 2.4. Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
  • 2.5. Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
  • Jakie wnioski?
  • Jak temu zaradzić?
  • 2.6. STOP
  • Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy.Czy chcesz mieć jakieś efekty?
  • 2.7. Będą Cię oceniać
  • Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami?
  • Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami?
  • Mechanizm nagród i kar
  • 3. MOTYWACJE
  • 3.1. Dopiero jak zasieję, to będę miał plony
  • Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika?
  • Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury
  • Słowo, którego nie ma
  • 3.2. Tajemnica Programów Partnerskich
  • Oczekiwanie...
  • Pierwsze prowizje
  • Po schodach… przesiadka na windę
  • A co dalej?
  • 3.3. Dzielę się wiedzą...
  • 3.4. Moje blogowanie a czas
  • 3.5. Wykorzystaj ją
  • Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło
  • Kto na tym lepiej wyszedł?
  • 3.6. Żyła złota...
  • 3.7. Chwilowy zastój
  • 3.8. Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
  • 4. INSPIRACJE
  • 4.1. Nie czytaj, jeśli nie masz zamiaru tego przedsiębiorczo wykorzystać
  • Przykładowe dodatkowe czynności
  • Dlaczego to takie ważne?
  • 4.2. Inspiracje z zewnątrz
  • Chyba każdemu się zdarza
  • Tego wcale nie musi być dużo...
  • Kto wie więcej?
  • 4.3. Inspiracje do tekstów, czyli śmiali się, gdy...
  • 4.4. Po co to robiłem?
  • Po co tego słuchałem?
  • 4.5. Macham skrzydełkami – Efekt Motyla
  • 4.6. Jak wykreować z każdego produktu ni szę w Internecie?
  • Co to ta nisza?
  • Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy
  • Jak wykorzystać cechy niszy do każdego produktu w Internecie?
  • Jak to działa?
  • Niezbędne zasoby!
  • 4.7. Spadły mi dochody z reklam...
  • 4.8. Teraz czas na stres – czyli kiedy na co pora
  • Efekty są za to gdzie indziej
  • Z ebookami podobnie jak z lodami
  • 5. O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
  • 5.1. Tania domena
  • Dlaczego ja kupiłem domenę?
  • Skazałem się na e-biznes... bo kupiłem domenę
  • Tania domena – jaką wybrać?
  • 5.2. O CMS-ach słów kilka
  • Jaki CMS wybrać?
  • O czym pamiętać wybierając?
  • Popularne CMS-y (po polsku)
  • Na koniec mała uwaga
  • 5.3. Pozycjonowanie – całkowite podstawy
  • Skąd się wzięło pozycjonowanie?
  • Wyświetlanie wyników wyszukiwania
  • Czym jest w końcu to pozycjonowanie?
  • Pozycjonowanie to głosowanie
  • Przykładowe techniki pozycjonowania
  • Przykładowa obrona Google przed pozycjonowaniem
  • Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu?
  • Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi
  • Prywatne blogi pozycjonerów
  • 5.4. Pozycjonowanie a konstrukcja strony
  • 5.5. Jak zdobywać linki?
  • 5.6. Jak zdobywać maile?
  • Gdzie taką listę założyć?
  • A co po zapisie na mailing?
  • Na koniec
  • 6. MARKETING ZACHCIANKOWY
  • 6.1. Strona dla Cioci
  • 6.2. Ministrona pod wybraną książkę
  • 6.4. Wykorzystać szczególiki
  • Mininisza – ach, te szczególiki
  • Wyszukiwarki to nie ludzie
  • 6.4. Ile dni trzeba, by zrobić stronę?
  • I tu chwyciłem się za głowę...
  • Manipulant.pl – krok po kroku
  • 6.5. Popełniłem artykuł
  • 6.6. Kurs internetowy w godzinę
  • 6.7. Strona o budowaniu domów skazana na sukces!
  • Temat mojej strony?
  • Dużo tego!
  • Zakładam stronę
  • Zamiana na PHP
  • Czas na zawartość strony
  • Podstrona: Wystrój wnętrz domu
  • Podstrona: Dom porady
  • Podstrona: Hipoteka
  • Strona Główna: Plany Domów
  • Boczne menu
  • Czy coś na tej stronie zarobię?
  • 7. MARKETING PRZETRWALNIKOWY
  • 7.1. Tęsknota do ludzi
  • 7.2. Nie znamy spokoju!
  • Dajemy ludziom zajęcie
  • Pomagamy określić jakieś cele
  • 7.3. Kim to ja nie jestem
  • 7.4. Co zrobiłem z przeczytaną książką?
  • 7.5. Kilka uwag na temat forum...
  • 7.6. Nauczyć ludzi klikać
  • 7.7. Radosna Twórczość – zaangażowanie
  • 7.8. Loteria, czyli wirusowe zapalenie Internetu...
  • Jak wywołać taki efekt?
  • 8. NA ZAKOŃCZENIE...
  • 8.1. Dbaj o oczy :)
  • 8.2. Ile to się trzeba napracować?
  • 8.3. Powalcz o swoje
  • 8.4. Oderwij się czasem na dłużej od swojego zajęcia...

Opinie o "Programy partnerskie w praktyce"

  1. Książka w zwięzły sposób i nieco wymagający przyzwyczajenia się opisuje jak działać w programach partnerskich. Daje kopa aby działać i pokazuje że wcale nie trzeba używać lub znać się na danym produkcie aby go wypromować w programie partnerskim. Miłe :-)
    opinia do wersji drukowanej
    Jacek WittwerProject Manager w firmie telekomunikacyjnej
  2. Takie proste, a takie trudne - dzięki tej książce już prostsze :)
    opinia do wersji pdf
    Jakub Koralewskianglista
  3. Książka bardzo bogata w wiedzę. Czyta się ją od deski do deski. Szczególnie ją polecam każdemu.
    opinia do wersji pdf
    Robert
  4. Książka niezwykle konkretna, prosto opisująca omawiane zagadnienie
    opinia do wersji pdf
    Maciekmarketingowiec
  5. Świetna książka dla osób początkujących w PP. Mi ogromnie pomogła rozpocząć ten biznes. Dzięki tej publikacji dowiedziałem się jak zacząć biznes i jak go rozkręcić.
    opinia do wersji pdf
    Jacek Błaszczakbezrobotny
  6. To była pierwsza książka, która przeczytałem ze Złotych Myśli. Jak na razie dała mi najwięcej praktycznej wiedzy spośród wszystkich książek.
    opinia do wersji
    Przemek Trolaczykpartner
  7. W tej publikacji autor opisuje swoje początki jak zaczął zarabiać na programach partnerskich. Jeśli ta tematyka kogoś interesuje, to polecam gorąco.
    opinia do wersji drukowanej
    Adam Badurskiinformatyk
  8. Ta książka naprawdę zmienia nastawienie i stosunek do wiedzy. Poza tym znajduje się w niej wiele przydatnych narzędzi i porad biznesowych. Obowiązkowa lektura każdego partnera.
    opinia do wersji drukowanej
    Mateusz Stryjeckiuczeń technikum ekonomicznego
  9. Pozwala zrozumieć zasadę działania pp w praktyce. Myślę, że pomoze mi działać jeszcze skuteczniej w tej dziedzinie.
    opinia do wersji pdf
    Aleksander Wójcikelektryk
  10. Ksiazka w przejrzysty sposob opisuje zasade dzialania programow partnerskich i jest doskonalym podrecznikiem dla osob starajacych sie zarabiac w ten wlasnie sposob. Uwazam te pozycje za godna polecenia. Pozdrawiam i zycze milej lektury :)
    opinia do wersji drukowanej
    Cezary Jaroszuczeń/student

No comments:

Post a Comment